Niezam Zaidi Akhirnya Tampil Jawab Isu Melibatkan Dirinya

Hiburan

Niezam Zaidi Akhirnya Tampil Jawab Isu Melibatkan Dirinya

Semalam segala persoalan terjawab apabila Syafiqa Zamri, Penerbit Eksekutif Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd mengakui pelakon, pengarah dan penolong pengarah mereka telah ditangkap kerana salah guna dadah. Disebabkan itu, tekaan netizen yang mendakwa pelakon Niezam Zaidi terlibat turut terjawab dan disahkan Syafiqa.

niezam zaidi
2 bulan lalu

Penerbit Eksekutif Akui Niezam Zaidi Ditahan Kerana Kes Dadah

Advertisement

Niezam berusia 29 tahun itu ditahan bersama pengarah Mohd Latiff Zami dan penolong pengarah Saiful Zaidrin Ismail. Mereka bertiga masing-masing didapati memiliki 0.3 gram dadah jenis Cannabis dan 0.38 gram Methamphetamine.

Niezam buat pertama kali tampil memohon maaf selepas nama dipetik

Dalam hantaran terbaru Niezam di Instagram miliknya, dia tampil memohon maaf kepada semua jika ada salah silao yang dilakukannya.

Assalamualaikum semua,Saya minta maaf jika ada salah dan silap saya pada kalian semua,saya minta maaf juga tidak dapat membalas satu-satu comment sahabat handai,media dan rakan2 seperjuangan melalui DM,whatsapp,call dan sebagainya.

Alhamdulillah,syukur pada ALLAH diatas apa yang terjadi & Jutaan terima kasih juga pada kalian semua yang selalu mendoakan saya selama ini,semoga ALLAH merahmati kalian.

Buat masa sekarang,saya simpan apa2 comment mengenai isu ini. Semoga kalian semua sihat sentiasa dan diberkati serta dirahmati, amin. – Tulisnya.

Niezam bagaimanapun tidak berkongsi lebih lanjut tentang kes yang melibatkan dirinya itu. Dia mengambil keputusan untuk menyimpan dahulu buat masa ini.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Incek Steady (@niezamzaidi)

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Vasssss!!

    October 12, 2021 at 11:10 pm

    Dah kena tahan, dah kantoi, baru nak acah2 alim.. pooodaah!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...