Penerbit Eksekutif Akui Niezam Zaidi Ditahan Kerana Kes Dadah

Hiburan

Penerbit Eksekutif Akui Niezam Zaidi Ditahan Kerana Kes Dadah

Nampaknya nama seorang pelakon lelaki yang dipetik netizen terkait dengan kes penyalahgunaan dadah adalah tepat. Sebentar tadi, kami ada melaporkan netizen telah memetik nama Niezam Zaidi selepas tersebar maklumat namanya ditangkap di WhatsApp.

niezam zaidi
2 bulan lalu

Nama Pelakon Niezam Zaidi Pula Dipetik Terlibat Kes Penyalahgunaan Dadah

Advertisement

Pihak produksi sebuah telefilem bagaimanapun tampil menyatakan mereka tidak terlibat dengan tangkapan pelakon mereka Niezam termasuk pengarah dan penolong pengarah. Ini kerana kesalahan yang dilakukan mereka bertiga adalah bersifat pribadi.

Syafiqa Zamri yang merupakan Penerbit Eksekutif Zamriez Golden Pictures Sdn Bhd mengakui penglibatan mereka. Rakaman drama di Kuala Kangsar sebenarnya sudah selesai Sabtu lalu dan mereka sepatutnya pulang ke Kuala Lumpur untuk menyambung rakaman di sini. Hanya Niezam sahaja yang tidak terlibat lagi kerana sudah selesai penggambaran.

niezam zaidi

Sepatutnya mereka dah selesai penggambaran dengan kami dan boleh pulang tapi mereka memilih untuk terus berada di homestay. – Kata mereka kepada mStar.

Syafiqa turut memaklumkan pihak mereka telah mengetahui penangkapan ini pada Ahad lalu tetapi tidak dapat mengulas lanjut kerana masih dalam siasatan.

Mereka juga akan menukar pengarah lain untuk memastikan baki penggambaran dapat berjalan lancar.

Mereka masih dalam tahanan bagi membantu siasatan. Setakat ini belum ada apa-apa perkembangan terbaharu yang boleh dikongsi.

Advertisement

Jadi terjawablah sudah siapa yang terlibat dan diharapkan netizen tidak lagi memetik nama sesiapa yang tidak terlibat dengan kes ini.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : mStar

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. ?

    October 12, 2021 at 8:18 am

    no wonder Noni mau putus dlu… aduihai… manusia………….

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...