Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Netizen Pertikai Izreen Azminda Dan Ude Antara Calon Couple Meletop AME 2018

Tidak lama lagi Anugerah MeleTOP Era bakal kembali dan mereka sudah pun mengeluarkan senarai artis yang tercalon dalam beberapa kategori yang dipertandingkan.

Advertisement

Namun, apa yang menjadi bualan hangat netizen ialah pasangan Izreen Azminda dan Ude yang boleh tercalon dalam kategori Couple MeleTOP AME 2018.

Rata-rata kurang bersetuju dengan pencalonan itu memandangkan perkahwinan Izreen penuh dengan kontroversi sehingga beliau dilabel sebagai perampas suami orang sebelum ini kerana merahsiakan pernikahan tersebut daripada isteri pertama Ude.

Terdahulu, pengakuan Izreen yang sudah bernikah secara rahsia bersama Ude menggemparkan peminat dunia hiburan tempatan kerana perkahwinan itu tidak mendapat keizinan isteri pertama Ude iaitu Intan Liana. Dikecam sebagai perampas, Izreen tampil memberitahu beliau tidak meruntuhkan masjid yang dibina oleh Ude dan Intan tetapi hanya “extend” sahaja masjid itu.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

56 Comments

  1. ENON

    January 24, 2018 at 9:13 am

    hahaha sesuatu sgt dg dislike.

  2. Anonymous

    January 24, 2018 at 5:56 am

    Izreen muka mcm pondan..perampas laki org..btina gila sial..baik ko mmpus aje..

  3. Coupletersangkak

    January 23, 2018 at 10:20 pm

    Nmpk sangat like beli.. sian..terpksa beli like sbb smua komen dok hantam.jer..ntah2 follower ig n yg like pun beli.. kihkih..
    Klau brani like..naper x komen skali..eh lupa..robot mna reti komen

    • anti penyondol

      January 23, 2018 at 10:42 pm

      maklumlah.. no life katakan..

  4. Anonymous

    January 23, 2018 at 3:40 pm

    X lama lg jadi mcm ady putra,tetap cari yg pertama balik,sbb selalunya yg pertama susah nak lupa berbanding yg kedua ketiga dan seterusnya…

    • annone

      January 24, 2018 at 8:33 am

      Confirmlah akan merana si izreen ni nnt. Just a matter of time je

  5. Anonymous

    January 23, 2018 at 3:34 pm

    Izreen sendu sedan ni,meletop apa jadahnya 2 spesis ni?hari ni ko buat org,tgk esok ko kena balik,silap haribulan si ude tu yg terhegeh-hegeh cari balik yg pertama,time tu turn ko pula berendam airmata…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top