Neelofa Akui Lebih Selesa ‘Kunci Mulut’ Soal Kehamilan

Hiburan

Neelofa Akui Lebih Selesa ‘Kunci Mulut’ Soal Kehamilan

Ramai selebriti tanah air dilihat sudah ke jinjang pelamin dan menimang cahaya mata tahun ini tetapi yang menjadi perhatian kini pastinya pengacara terkenal Neelofa.

Neelofa Haris
1 bulan lalu

Kini Sudah Jelas, Peminat Mengalir Air Mata, Doakan Yang Baik-Baik Buat Neelofa Dan Kandungan

Advertisement

Neelofa mengambil pendekatan untuk ‘mengunci mulut’ berhubung spekulasi yang mengatakan dia hamil meskipun foto dia berbadan dua sudah tular serta bertebaran di media sosial.

Saya sangat menghargai segala doa yang baik-baik diberikan orang ramai kepada saya.

Menurut Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor, perkongsian berita kelahiran cahaya mata adalah lebih baik dihebahkan berbanding cerita kehamilan baginya.

Tambah pelakon serta pengacara itu lagi, dia takut hendak cakap lebih-lebih namun tetap memerlukan doa yang baik dan kata-kata positif daripada orang ramai.

Kalau yang nampak saya berbeza tu, berbezalah. Siapa yang nampak saya sama, samalah.

Neelofa

Sekadar info, Neelofa bertemu jodoh dan mendirikan rumah tangganya dengan pendakwah bebas PU Riz atau nama sebenarnya Muhammad Haris Mohd Ismail pada 27 Mac lalu.

Advertisement

Apapun, yang pasti spekulasi kehamilan membabitkan Neelofa itu tetap diterima baik oleh netizen dan ramai yang mendoakan agar segala urusan selebriti tersebut sentiasa dipermudahkan Allah SWT.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

4 Comments

  1. CikNab

    November 9, 2021 at 8:39 pm

    Bagusla pahhh.. sorokkan kehamilan.. hebahkan kelahiran.. Bukan macam lagi dua orang tu. kejap kang lakinya update bini itu ini.. kejap bini pulak update nak menyanyi bla bla bla.. lepastu keluar lagi statement dapat anak perempuan pulak. Belum lagi statement dari haritu haihhhhh Tak habis2 cerita laki bini tu je. Entah berapa kali diorang nak ingatkan orang yang dia pregnant aku pun tak tahu.. lemassss aku… hajah lopak jugak yang herlok haaaa

  2. Anonymous

    November 9, 2021 at 6:11 pm

    Apehal la dok kesahkan perut di ni je..

  3. Anonymous

    November 9, 2021 at 5:39 pm

    selagi org sibuk nk amik tahu, selagi tu laa dia buat mcm ni utk create demand (nk tahu) tu

    once org semua dh x pedulikan dia, nnti dia kalut2 laa nk announce, nk hint nak itu ini supaya org aware psl dia berbadan 2

    • Anonymous

      November 9, 2021 at 6:26 pm

      Ye gittu..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...