Written by serenity | January 28th, 2013

Kalau anda masih ingat, pemain bola sepak yang masih berusia belasan tahun,Nazmi Faiz sebelum ini secara terbuka
mengakui tentang hubungan cintanya dengan seorang gadis bernama Tengku Fiella.

Pagi tadi, Nazmi Faiz telah membuat kejutan berikutan tweets berkenaan Tengku Fiella yang didakwanya menjalinkan hubungan dengan suami Rita Rudaini, Aidil Zafuan.

Sebelum ini Nazmi Faiz pernah tweet dengan nada yang sama kepada pelakon Johan As’ari tentang Tengku Fiella, kemudian dipadam dan Nazmi mendakwa akaun twitternya digodam.

Untuk makluman anda, tweets terbaru Nazmi Faiz ini telah dipadam olehnya pagi tadi. Kami menjangkakan mungkin Nazmi akan memberikan alasan yang sama juga. Namun menariknya, bagaimana Aidil Zafuan boleh terlibat dalam drama ini?

Kredit cakupan skrin mediaputrajaya.net.

***

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akan memberikan permit kepada para buskers yang hendak membuat persembahan di Kuala Lumpur (KL). Semua buskers yang biasa membuat persembahan di Kuala Lumpur adalah diminta untuk mendaftar sebagai busker pada program pendaftaran yang akan dilaksanakan di Balai Seni Visual Negara (BSVN) pada 29 Januari 2013 (Selasa) mulai pukul 3.00 petang untuk mengelakkan kesulitan membuat persembahan di KL pada masa akan datang.
Maklumat lanjut, hubungi Hotline DBKL di 1-800-88-3255.

Comments are closed.