“Nampak Sangat Pilih Bulu” – Vida Kecewa Sa Ya Gagal Ke Separuh Akhir GV8

Hiburan

“Nampak Sangat Pilih Bulu” – Vida Kecewa Sa Ya Gagal Ke Separuh Akhir GV8

Umum mengetahui kumpulan duo lagenda, Sa Ya yang diketuai oleh Yassin Yahya bersama Saiful Apek telah tersingkir pada minggu ke-8 konsert Gegar Vaganza musim kelapan (GV8), semalam.

Meskipun mendapat pujian dari juri kerana mempunyai idea yang kreatif serta menghargai kesungguhan yang ditunjukkan oleh mereka, bagaimanapun dari aspek vokal, mereka tidak dapat memuaskan hati para juri.

Advertisement

Namun begitu, Saiful Apek atau lebih mesra dipanggil Apek berkata dia sangat berpuas hati kumpulannya dapat bertahan hingga minggu kelapan.

Ramai yang kecewa dengan penyingkiran kali ini, termasuk juga usahawan sensasi iaitu Datuk Seri Vida yang meluahkan rasa kesalnya apabila kumpulan Sa Ya tersingkir pada minggu kelapan.

Saya tahulah mainan ni.. saya mantan sponser GV.

Dalam pada itu, beliau turut menganggap ada unsur ‘pilih bulu’ kerana peserta yang bagus tersingkir tetapi peserta yang biasa masih kekal dalam pertandingan.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

Kumpulan Sa Ya GV8
11 bulan lalu

Lega Dapat 'Langsaikan' Hutang Peminat, Sa Ya Anggap Pentas GV8 Sebagai Satu Lipatan Sejarah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...