“Nak Dapat Straight F Ke?” – Netizen Doa Gagal SPM, Ain Husniza Buktikan Dapat Keputusan Cemerlang

Berita

“Nak Dapat Straight F Ke?” – Netizen Doa Gagal SPM, Ain Husniza Buktikan Dapat Keputusan Cemerlang

Sebelum ini, pelajar Ain Husniza Saiful Nizam pernah dikecam teruk, namun itu bukan penghalang untuk dirinya mendapatkan keputusan yang cemerlang untuk peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).

Melalui perkongsiaannya di dalam Twitter, gadis tersebut telah memperoleh keputusan hebat 7A 1B dalam peperiksaan besar terbabit.

Advertisement

Menurut Ain, pernah wujudnya sesetengah netizen berkata pembelajarannya tidak akan berkat selepas membuat dakwaan guru di sekolah bergurau mengalakkan pelajar membuat perbuatan merogol.

Dalam pada itu, ketika ditemubual oleh pihak Gempak, dia memberitahu sememangnya berasa tertekan semasa menjawab SPM, ditambah pula ada yang mendoakkan dirinya gagal dalam peperiksaan itu.

Semua ilmu cikgu bagi kau tu dah ilmu haram, takde berkat.

Untuk pengetahuan, sebelum ini Ain memberitahu pembelajaran sedang berjalan dengan lancar dan mereka ketika itu sedang berbincang mengenai gangguan seksual, namun cikgu berkenaan mula membuat lawak yang agak lucah kepada pelajar.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

11 bulan lalu

"Bergetah Lagi Ni"- Ain Husniza Jadi 'Subjek L*cah' Bekas Rakan Sekelas, Bapa Buat Laporan Polis

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...