“Naik Lemak Peniaga Ni” – Akibat Tegur Berniaga Di ‘Parking Lot’, Peniaga Berang Tolak Wanita Sampai Jatuh

Berita

“Naik Lemak Peniaga Ni” – Akibat Tegur Berniaga Di ‘Parking Lot’, Peniaga Berang Tolak Wanita Sampai Jatuh

Di Malaysia ini, salah satu masalah yang sering dihadapi setiap pengguna kereta adalah mencari tempat untuk parking, tak kisah sama ada di pusat membeli-belah, lot kedai, malah rumah sendiri juga terhad.

Disebabkan itu, besar kemungkinan untuk seseorang itu mengamuk apabila melihat tempat parking itu kosong tetapi dijadikan tempat berniaga sangat tinggi, seperti video yang tular baru-baru ini.

Advertisement

Kejadian tersebut dikongsikan di satu laman Facebook dimana ia memaparkan berlakunya pergelutan diantara seorang lelaki dan wanita kerana disebabkan tidak berpuas hati selepas ditegur berniaga di parking lot.

Melihat dari video terbabit, terdapat seorang wanita yang keluar dari keretanya sebelum berlakunya ‘perang’ mulut dengan peniaga itu dan terdapat tiga individu sedang berbincang sebelum salah seorang daripada mereka bertindak agresif dengan menendang kotak hingga membuatkan keadaan menjadi tegang.

Lokasi kejadian masih belum diketahui tetapi ia berlaku sekitar petang semalam dan video tersebut telah meraih sebanyak 2600 tontonan dari orang ramai dalam masa 4 jam saja.

komen Facebook

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen yang meninggalkan komen menyebelahi wanita terbabit kerana apa yang dilakukan oleh lelaki tersebut dengan meniaga di tengah-tengah parking lot adalah salah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

mengidam naik stroller bayi
11 bulan lalu

"Tak Segan Ke?" - Wanita Mengidam Naik 'Stroller' Bayi, Netizen Kecam Kata 'Attention Seeker'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

2 Comments

  1. Anonymous

    February 11, 2022 at 8:39 am

    Jangan beli barang org yang berniaga bukan di tapak berniaga yang sebenar..
    Lama lama xdak lah depa niaga secara haram

  2. Anonymous

    February 11, 2022 at 7:51 am

    dia sama dia mmg ptt pn… pdn muko