“Tak Segan Ke?” – Wanita Mengidam Naik ‘Stroller’ Bayi, Netizen Kecam Kata ‘Attention Seeker’

Kehidupan

“Tak Segan Ke?” – Wanita Mengidam Naik ‘Stroller’ Bayi, Netizen Kecam Kata ‘Attention Seeker’

Kaum wanita mengidam ketika sedang mengandung itu sudah biasa masyarakat dengari, sama ada mengidam dari segi makanan, barangan ataupun aktiviti yang tidak pernah dilakukan sebelum ini.

Seperti yang dilalui oleh seorang wanita di TikTok ini, beliau juga mengidam sesuatu perkara yang belum pernah dibuat orang ramai terutamanya untuk ibu mengandung.

Advertisement

Melihat pada video yang dimuat naik itu, wanita yang sedang hamil itu mengidam duduk di atas stroller bayi sambil ditolak oleh suaminya serta anak kecil disisi telah menarik perhatian warganet.

Bagaimanapun, perkara yang dilakukan itu membuat ramai pihak berasa kurang senang serta menganggap wanita itu mengada-ngada mengidam hal seperti demikian.

Komen TikTok

Dalam pada itu, ada juga yang bersyukur terutamanya dikalangan wanita yang pernah hamil kerana tidak mempunyai mengidam ‘pelik-pelik’ seperti wanita ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

6 bulan lalu

"Kak Tanah Ni Bau Bangkai" - Peniaga Jumpa Tanah Kubur Keliling Kedai, Bila Tengok CCTV...

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    February 11, 2022 at 3:23 pm

    Ni bkn mengidam ni mengada nm nye satu lg nk tny pe rs ek bl pragnent pakai baju biar senonoh skit cari la kain yg tk mencolok mata. Dh tersembul aku tgk pusat pompuan tu..ko tu dh la bertudung

  2. Buduhuduh

    February 11, 2022 at 1:31 pm

    Dah la meluat!!! Kalau cantik takpe nak mcm2 kerenah, nanti anak dlm perut ekot kerenah mak.

  3. Anonymous

    February 11, 2022 at 7:55 am

    mengado2.. kalu btl pn ngidam xyah smp nk viral kan. ingt comellll?????? meluat lg ade la. yg laki pn, bwk tpt org ramai. ko amek ko viral. mmg mintak d kutok ke ape?

  4. Anonymousjugak

    February 11, 2022 at 3:13 am

    Jgn lepas bersalin kaki terus kebas tak boleh berjalan baru kau rasa ngidam ke tak

  5. Anonymous

    February 10, 2022 at 11:16 pm

    Demi content tiktok sggup membodohkan diri

    • anti melesies

      February 11, 2022 at 1:35 am

      melayu kot. demi view byk sanggup la jd bodoh.
      also ada jugak melayu bodoh layan content sebegini

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...