“Mungkin Tersingkir Berjemaah” 2 Minggu Tiada Penyingkiran Di GV8, Ini Respon Datuk Ramli MS

Hiburan

“Mungkin Tersingkir Berjemaah” 2 Minggu Tiada Penyingkiran Di GV8, Ini Respon Datuk Ramli MS

Juri tetap Gegar Vaganza musim kelapan (GV8), Datuk Ramli MS tidak menolak besar kemungkinan akan ada lebih dari seorang bintang GV8 bakal tersingkir pada konsert, minggu hadapan.

Menurut Ramli MS, sebab beliau berkata begitu adalah kerana sudah dua minggu berturut-turut konsert dijalankan, namun masih tidak mempunyai sebarang penyingkiran.

Advertisement

Mungkin minggu depan penyingkiran secara ‘berjemaah’, empat sekali saya tidak tahu.

Ketika ditanya oleh pihak Media Hiburan soal prestasi kesemua bintang pada minggu ini, Datuk Ramli MS atau lebih mesra dikenali sebagai Tok Ram berkata persembahan mereka lebih baik dari minggu pertama.

Selain Tok Ram, juri profesional tetap yang turut mengadili bintang-bintang yang menyertai GV8 adalah Datuk Syafinaz Selamat dan penyanyi hebat dari Indonesia, Hetty Koes Endang.

Advertisement

Sekadar info, GV8 dibarisi oleh 13 penyanyi, individu dan ada juga berkumpulan yang berasal dari tiga negara iaitu Malaysia, Indonesia dan Singapura.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

Acong Sweetchild
2 bulan lalu

"Dah Lama Tak Jumpa.." - Acong Sweetchild Nafi Berada Di Majlis 'Nikah' Tauke

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    November 29, 2021 at 12:09 pm

    dulu pengikut ramli ms ini di tulis UDE WAHID , sekarang lepas kontrovesi dah tulis MOHAMAD RADZI takut org tahu yg itu ude izreen lah tu.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...