“Muka Dia Pucat Macam Dah Meninggal” – Ibu Sangka Lemas, Rupanya Anak Umur 5 Tahun Diberi Syabu Oleh Sepupu

Berita

“Muka Dia Pucat Macam Dah Meninggal” – Ibu Sangka Lemas, Rupanya Anak Umur 5 Tahun Diberi Syabu Oleh Sepupu

Ibu mana yang tidak tergamam apabila mendapati keadaan anak yang baru berusia lima tahun berubah akibat diberikan dadah sejenis methamphetamine selepas pulang dari rumah sepupu.

Menurut ibu mangsa, dia tidak mengetahui sepupu membawa anak bongsunya keluar kira-kira jam 2 petang dan telah mencarinya sebelum lelaki berkenaan membawa pulang anaknya itu pukul 5 petang.

Advertisement

Tambahannya lagi, melihat dari keadaan anak yang kelihatan letiha serta pucat, dia telah menidurkannya, namun anaknya sering terkejut dan muka juga menjadi semakin pucat.

anak lima tahun diberi dadah

Berasa tidak sedap hati apabila melihat keadaan anak yang semakin pucat, wanita itu membawa anaknya ke Hospital Sultan Ismail Petra, Kuala Krai untuk mendapatkan pemeriksaan selanjutnya.

Selepas menyedari anak bongsunya itu diberikan dadah, hati wanita itu sememangnya luluh dan seakan-akan tidak mempercayai apa yang telah berlaku.

Melalui laporan Kosmo Online, anak bongsu wanita itu kini ditempatkan di Unit Rawatan Rapi, Hospital Raja Perempuan Zainab II dan difahamkan masih dalam keadaan kritikal.

nedim perli rakyat bising hal LRT percuma
5 bulan lalu

"Dah Bagi Naik MRT/LRT 'Free' Pun Memekak" - 'Tweet' Nedim Nazri Bikin Netizen 'Panas Hati'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. k

    June 21, 2022 at 11:59 am

    it’s kelantan

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...