“Muka Dah Berubah Dah Tu..” – ‘Kantoi’ Kena Kutuk Raksasa Gorgon, Kini Giliran Datin Red ‘Live’ Bersama Datuk Red Jual Biskut Red Velvet

Hiburan

“Muka Dah Berubah Dah Tu..” – ‘Kantoi’ Kena Kutuk Raksasa Gorgon, Kini Giliran Datin Red ‘Live’ Bersama Datuk Red Jual Biskut Red Velvet

Beberapa hari yang lalu, madu kepada Adira, Datin Red muncul pertama kali di siaran langsung TikTok bersama suaminya, Datuk Red bagi mempromosikan biskut red velvet yang dijualnya.

Datin Red kelihatan tersipu malu ketika sesi live tersebut bagi tujuan membantu suaminya dan sempat menyakat pengikut media sosial Datuk Red.

Advertisement

Sebenarnya saya nak tanya awak semua, semenjak dia live ni saya sumpah tak tengok langsung live dia. Saya nak tahu apa yang dia kutuk-kutuk saya dalam live.

Datin Red juga sempat membaca komen ‘viewers’ di siaran langsung TikTok mengenai usikan suami terhadap dirinya.

Ohhh dia kata saya 7/10 garang, orang tua, radio rosak, radio buruk. Manja? Tak pernah dia cakap saya manja. Saya pemalu orangnya, sebenarnya saya firt time live. Saya tak reti nak live.

Lagi dia cakap apa? Gorgon? Kalau saya Gorgon, tak berani dia nak kahwin lain.

Kelihatan juga Datuk Red diasak isteri pertamanya itu namun lelaki itu tenang menepis segala dakwaan netizen itu.

Kata Datuk Red, netizen hanya sengaja melaga-lagakan dia dan isterinya itu.

Namun, ada juga yang mendakwa isu perceraian sebelum ini hanyalah ‘marketing’ semata-mata pula!

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Ustaz don siti nurhaliza
4 weeks ago

"Buatlah Sesuatu Mengikut Cara Ibadah.." - Tular Video Gabung Selawat Dengan Lagu Cindai, Mufti Ulas Nyanyian Siti Nurhaliza Dengan Ustaz Don

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...