Muat Naik Status Sedih, Unfollow Satu Sama Lain, Sufian Suhaimi Dah Putus Tunang?

Hiburan

Muat Naik Status Sedih, Unfollow Satu Sama Lain, Sufian Suhaimi Dah Putus Tunang?

Muncul spekulasi mengatakan Sufian Suhaimi sudah putus tunang, apakah benar?

Merujuk Gempak, Sufian sudah tidak lagi mengikuti media sosial tunangnya, Rania Al Sadat sekaligus menguatkan lagi dakwaan tersebut.

Advertisement

Malah, Rania juga berbuat perkara yang sama dan ada memuat naik statu berbaur sedih dan penyesalan di laman Instagram miliknya.

Adalah penting untuk diingat bahawa tindakan dan tabiat boleh dibawa ke dalam aspek dalam kehidupan. Dengan mengambil kira tingkah laku ini, kita boleh membuat keputusan termaklum apabila mempertimbangkan bakal pasangan.

Adalah penting untuk mencari seseorang yang berkongsi nilai Islam yang sama dalam kehidupan. Teruskan meningkatkan standard anda dan jangan sekali-kali berpuas hati dengan minimum.

Sebelum ini, kedua-duanya dilaporkan mengadakan majlis merisik sekitar Oktober tahun lalu dan Sufian Suhaimi juga memaklumkan akan bernikah pada tahun ini dengan kekasihnya itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Datin Thalia
3 months ago

"Kena Tundukkan Dia, Itu Hak Kita" - Pelakon Mengaku Ada Baca 'Jampi' Ketika Sediakan Makanan Suami, Rupa-Rupanya..

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak.com

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...