“MRT Tu Bapak Dia Punya Kot” – Selamba Baring Tak Fikir Orang Keliling, Wanita Warga Emas Teruk Dikecam

Kehidupan

“MRT Tu Bapak Dia Punya Kot” – Selamba Baring Tak Fikir Orang Keliling, Wanita Warga Emas Teruk Dikecam

Pada sesiapa yang menaiki pengangkutan awam pasti sudah terbiasa berhimpit-himpit biarpun berasa tidak selesa kerana itu saja alternatif untuk ke destinasi yang dituju dengan mudah.

Seperti perkongsiaan seorang pengguna di TikTok ini yang memaparkan situasi semasa di dalam pengangkutan awam dan perkara yang menarik perhatian ramai adalah seorang wanita warga emas dengan selambanya baring di kerusi yang disediakan itu.

Advertisement

Tindakannya itu telah membuatkan ramai netizen mengecamnya kerana tidak memikirkan keadaan orang lain dengan baring di kerusi kereta api tersebut.

Biarpun ramai yang mengecam tindakan wanita itu, masih ada netizen yang membela dengan meminta orang ramai untuk bersangka baik serta memaafkannya.

Meninjau di ruangan komen, netizen mempunyai pandangan yang berbeza dimana ada yang mengecam dan ada juga yang minta orang ramai untuk faham keadaan wanita itu yang barangkali terlalu penat hingga terpaksa baring di kerusi terbabit.

komen tiktok

komen tiktok

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Mungkin Mereka Jahil" - Pasangan Cerai Talak 3 Secara 'Live' Didakwa Dah Rujuk, Menteri Agama Bersuara

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...