Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mira Filzah Akui Zizan Razak Lelaki Paling Rapat Dengannya

Minggu lalu, pelawak Zizan Razak mengakui beliau sudah bersedia untuk berkahwin dan memberikan ‘hint’ calon isterinya dikenali ramai. Sejak daripada itu, ramai yang mengandaikan mungkin sahaja wanita yang dimaksudkan adalah pelakon jelita Mira Filzah yang sering dikaitkan bercinta dengan Zizan.

Advertisement

Mira menerusi portal mStar Online pula mengakui bahawa Zizan adalah lelaki yang paling rapat dengannya.

Kami masih lagi berkawan sampai sekarang, dia (Zizan) antara kawan lelaki yang rapat dengan saya. Nak kata ada ciri-ciri lelaki idaman tu, tak tahu la tetapi saya selesa berkawan dan bergaul dengannya.

Advertisement

Terdahulu, Mira dan Zizan sudah beberapa kali digosipkan sedang menjalin hubungan percintaan kerana sangat mesra bersama. Malah, Zizan pernah juga membalas kenyataan Mira di media sosial dengan ungkapan rasa rindu kepada aktres tersebut. Apa-apa pun, doakan yang terbaik buat mereka, kalau ada jodoh tidak kemana.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Anonymous

    June 11, 2018 at 12:59 pm

    TAK MINAT 2 ORANG NI.. SUKATI KORANGLAH NAK KAWIN KE TAK. NEXT…

    • tuna

      June 11, 2018 at 2:38 pm

      tak suka tak payahlah baca dan tak payah komen..

  2. pakatanbawang

    June 11, 2018 at 12:54 pm

    k

  3. Ustaz Syed Hamadi

    June 11, 2018 at 12:09 pm

    Dulu, masa kita kecil, mak ayah lah yang banyak berkorban masa raya. Belikan baju raya untuk korang, sediakan makanan, ketupat rendang, lemang..

    Sekarang, korang fikirkan lah balik, takkan sampai sekarang mak ayah yang nak kena siapkan semua tu? Takkan korang balik-balik raya je semua dah tersedia?

    Come on! Bawak-bawaklah ambil cuti awal ke ape, tolong diorang. Kemas rumah, siapkan apa yang patut. Lepas tu sponsor lah sikit apa yang patut. Lemang, duit beli ayam utk masak rendang tu.

    Bil api bil air sebab korang balik kampung tu jangan diabaikan pula. Aku cuma bg nasihat, utk sedarkan korang betapa tinggi pengorbanan mak ayah kita. Dah la tu. Sampai di sini aje.

    Aku pun nk packing barang ni.

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!

  4. Usahawan Biskut Raya

    June 11, 2018 at 12:05 pm

    Biskut raya kesukaan ramai sudah semestinya CONRFLAKES MADU!

    Betul tak?

    Lawati IG saya: Biskut Raya Meremang

  5. Maniam Nallakaruppan

    June 11, 2018 at 12:04 pm

    Kenapa masih mahu berselindung?

Loading...
To Top