Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Mira Filzah Akui Zizan Razak Lelaki Paling Rapat Dengannya

Minggu lalu, pelawak Zizan Razak mengakui beliau sudah bersedia untuk berkahwin dan memberikan ‘hint’ calon isterinya dikenali ramai. Sejak daripada itu, ramai yang mengandaikan mungkin sahaja wanita yang dimaksudkan adalah pelakon jelita Mira Filzah yang sering dikaitkan bercinta dengan Zizan.

Advertisement

Mira menerusi portal mStar Online pula mengakui bahawa Zizan adalah lelaki yang paling rapat dengannya.

Kami masih lagi berkawan sampai sekarang, dia (Zizan) antara kawan lelaki yang rapat dengan saya. Nak kata ada ciri-ciri lelaki idaman tu, tak tahu la tetapi saya selesa berkawan dan bergaul dengannya.

Terdahulu, Mira dan Zizan sudah beberapa kali digosipkan sedang menjalin hubungan percintaan kerana sangat mesra bersama. Malah, Zizan pernah juga membalas kenyataan Mira di media sosial dengan ungkapan rasa rindu kepada aktres tersebut. Apa-apa pun, doakan yang terbaik buat mereka, kalau ada jodoh tidak kemana.

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

13 Comments

  1. Peah

    June 12, 2018 at 11:32 am

    “… saya selesa berkawan dan bergaul dengannya.”

    hem.. wanita bertudung zaman now, xde rasa malu atau kurang selesa bila bergaul dgn lelaki…

  2. Alanice

    June 11, 2018 at 9:31 pm

    Lopak gak xlaku

  3. grumpydrive

    June 11, 2018 at 8:55 pm

    Hadoii.. Kalau dah bercinta tu cakap jer lah. Ni nak gak cakap kononnya ramai lelaki yg RAPAT dgnnya. Takde orang nak caras Zizan tu pun.

  4. cikcomeL

    June 11, 2018 at 3:06 pm

    cakap jelah zizan tu bakal suami, teman lelaki awak. jangan risau zizan bukan taste kitaorg pun kalau nak dirisaukan sangat.

  5. bibik_cun

    June 11, 2018 at 3:04 pm

    Pnah tnya sndiri kt ZR.. btol ke ngn MF.. ehh xnk laa bdk sgt die tu.. tup tup mcm nk menjadi plak.. klu ye.. Alhamdulillah.. udah2 la jd playboy tu :)

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top