June 11th, 2018

Minggu lalu, pelawak Zizan Razak mengakui beliau sudah bersedia untuk berkahwin dan memberikan ‘hint’ calon isterinya dikenali ramai. Sejak daripada itu, ramai yang mengandaikan mungkin sahaja wanita yang dimaksudkan adalah pelakon jelita Mira Filzah yang sering dikaitkan bercinta dengan Zizan.

Mira menerusi portal mStar Online pula mengakui bahawa Zizan adalah lelaki yang paling rapat dengannya.

Kami masih lagi berkawan sampai sekarang, dia (Zizan) antara kawan lelaki yang rapat dengan saya. Nak kata ada ciri-ciri lelaki idaman tu, tak tahu la tetapi saya selesa berkawan dan bergaul dengannya.

Terdahulu, Mira dan Zizan sudah beberapa kali digosipkan sedang menjalin hubungan percintaan kerana sangat mesra bersama. Malah, Zizan pernah juga membalas kenyataan Mira di media sosial dengan ungkapan rasa rindu kepada aktres tersebut. Apa-apa pun, doakan yang terbaik buat mereka, kalau ada jodoh tidak kemana.

Sumber Berita : mStar Online


13 responses to “Mira Filzah Akui Zizan Razak Lelaki Paling Rapat Dengannya”

  1. Peah says:

    “… saya selesa berkawan dan bergaul dengannya.”

    hem.. wanita bertudung zaman now, xde rasa malu atau kurang selesa bila bergaul dgn lelaki…

  2. Alanice says:

    Lopak gak xlaku

  3. grumpydrive says:

    Hadoii.. Kalau dah bercinta tu cakap jer lah. Ni nak gak cakap kononnya ramai lelaki yg RAPAT dgnnya. Takde orang nak caras Zizan tu pun.

  4. cikcomeL says:

    cakap jelah zizan tu bakal suami, teman lelaki awak. jangan risau zizan bukan taste kitaorg pun kalau nak dirisaukan sangat.

  5. bibik_cun says:

    Pnah tnya sndiri kt ZR.. btol ke ngn MF.. ehh xnk laa bdk sgt die tu.. tup tup mcm nk menjadi plak.. klu ye.. Alhamdulillah.. udah2 la jd playboy tu :)

Loading...