“Mesti Ada Benda Terjadi Dekat Dia” – Kenalan Sebak Tengok Lelaki Didakwa Bunuh Isteri Dan Anak Digari

Berita

“Mesti Ada Benda Terjadi Dekat Dia” – Kenalan Sebak Tengok Lelaki Didakwa Bunuh Isteri Dan Anak Digari

Sejak kebelakangan ini, kisah seorang bapa membunuh isteri dan anak yang baru berusia 44 hari sememangnya telah menyentuh hati kebanyakkan masyarakat serta tertanya-tanya kenapa dia melakukan hal sekejam itu.

Lebih membuatkan ia menjadi satu persoalan apabila lelaki berkenaan melarikan diri dengan menaiki motor tanpa seurat benang selepas melakukan hal terbabit.

Advertisement

Bukan hanya bapa mentua, malah rakan-rakan serta jiran juga berkata sifat lelaki tersebut sememangnya berbeza dengan apa yang dilakukan kerana dia dikenali dengan sifatnya yang baik serta penyayang.

Di TikTok Berita RTM baru-baru ini, pihak mereka ada memuat naik satu video memaparkan lelaki tersebut berpakaian oren turun dari trak polis.

Melihat dari video tersebut, suspek hanya menundukkan muka selain dari mendengar segala arahan yang diperintah oleh pihak berkuasa sewaktu itu.

Meninjau di ruangan komen, ada beberapa kenalan suspek yang meninggalkan komen berasa sayu melihat keadaan suspek seperti itu serta menegaskan bahawa suspek menghadapi masalah lain kerana keadaannya tidak seperti dulu.

Lelaki kelar isteri dan anak

Malah, mereka turut berharap agar masyarakat tidak menghukum secara melulu terhadap suspek dengan andaian yang tidak benar.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

TERKINI: Lelaki Didakwa Kelar Isteri Dan Bayi 3 Bulan Negatif Dadah

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...