TERKINI: Lelaki Didakwa Kelar Isteri Dan Bayi 3 Bulan Negatif Dadah

Trending

TERKINI: Lelaki Didakwa Kelar Isteri Dan Bayi 3 Bulan Negatif Dadah

Hangat diperkatakan ketika ini tentang kes kematian seorang wanita bersama bayinya berusia 3 bulan akibat dikelar di leher.

Susulan penemuan mayat mereka di depan rumah, seorang lelaki yang sebelum itu tular menunggang motor di dalam keadaan telanjang telah ditahan pihak polis.

Advertisement

Lelaki yang juga merupakan suami mangsa itu didakwa membunuh kedua-dua mangsa dan muncul pelbagai tanda tanya di media sosial tentang motifnya.

Antara yang paling banyak dikatakan adalah suspek mengambil bahan terlarang apatah lagi bapa mangsa sendiri berkata menantunya tertekan kerana masalah kerja.

Terbaru, pihak polis mengesahkan bahawa suspek tidak berada di bawah pengaruh dadah. Menurut Kosmo, ujian saringan awal air kencing dijalankan ke atasnya mendapati keputusan adalah negatif.

Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan, Asisten Komisioner Raub Selamat berkata, pihaknya masih lagi menjalankan siasatan bagi mengetahui motif sebenar pekerja pencucui kapal itu bertindak sebegitu.

Hasil pemeriksaan awal, kita dapati suspek bukan dibawah pengaruh dan masih menyiasat motif kejadian itu berlaku.”

Semalam, suspek yang berusia 25 tahun itu ditangkap dan kini ditahan reman selama tujuh hari sehingga Isnin depan untuk membantu siasatan.

5 bulan lalu

"Korang Tak Kenal Dia!" - Bercinta Sejak Tingkatan 4, Rakan-Rakan Bertegas Suspek Orang Yang Baik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Kosmo

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...