“Mengarut” – Netizen Tak Percaya Cerita AC Mizal Mengaku Pernah Makan Tisu Waktu Susah Dulu

Hiburan

“Mengarut” – Netizen Tak Percaya Cerita AC Mizal Mengaku Pernah Makan Tisu Waktu Susah Dulu

Sebelum ini, pengacara terkenal Datuk AC Mizal berkongsi kisah zaman kesempitan hidup yang pernah dialami bersama isteri, Datin Emylia Rosnaida sekitar 20 tahun lalu telah mendapat perhatian orang ramai.

Menerusi video temu bual di program MH Throwback, AC Mizal mendedahkan dia pernah terpaksa makan tisu bersama kuah roti canai demi mengisi perut.

Advertisement

Malah, isterinya juga tidak mengetahui apabila setiap waktu pagi rakannya akan mengajak untuk pergi makan sarapan tetapi dia menolak dan berkata dia sudah makan.

Ini kisah benar. Kalau orang nak cerita pasal kesusahan dengan saya, tak payahlah. Saya sudah lalui macam-macam.

Bagaimanapun, menjengah di ruangan komen, rata-rata netizen telah meragui kisah yang dikongsikan pengacara itu yang dianggap mustahil dan tidak mungkin dilakukan oleh seseorang individu.

Nak bohong pun agak-agaklah.. Malaysia bukan macam negara Afrika – netizen.

Mengarutlah. Bapak dia pegawai tinggi polis tak kan sampai makan tisu. Aku ni anak B40, hidup merantau seorang diri memang pernah susah sampai nak makan tak ada duit tapi tak ada lah sampai makan tisu,” tulis seorang pengguna Facebook.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

shuk
5 bulan lalu

(VIDEO) "Dah Terlambat, Patut Dari Dulu Lagi..." - Konon Buat Trend TikTok Jadi Setia, Shuk Sahar Diperli Netizen

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    July 27, 2022 at 12:09 pm

    wahhh..dulu kalo beli tisu kaya gak eh!..kuah roti canai?…ke air kosong?musykil betul dia ni hurrmm..

  2. Anonymous

    July 27, 2022 at 11:14 am

    Ada pulak ada kuah roti canai? Sedap sangat tu…roti canai dah habis, tisu pun jadi.
    Kalo betul susah…baik makan tisu dgn air paip

  3. anonymous

    July 26, 2022 at 4:24 pm

    temberang lah mangkok ayun ni,mana pernah susah dia ni anak orng berada…dia sarscatic tu…program apa lah ni astro memabazir byr bulan program sampah

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...