“Memang Sayang Tapi..” – Atu Zero Akui Bakal Tutup Kedai, Terbeban Bayar Sewa Bulanan

Hiburan

“Memang Sayang Tapi..” – Atu Zero Akui Bakal Tutup Kedai, Terbeban Bayar Sewa Bulanan

Pelakon dan pelawak, Atu Zero mengakui dia kini sedang dalam pertimbangan untuk menutup kedai perniagaan kek lapis dan butiknya di Setia Alam, Selangor kerana berasa terbeban untuk membayar sewa premis.

tomok tutup perniagaan tudung
2 years lalu

Tiada Rezeki, Tomok Tutup Perniagaan Tudung Miliknya

Advertisement

Menurut Atu atau nama sebenarnya Sharid Kunal Doli Sharif, dia berasa berat hati untuk melepaskan premis tersebut, namun itu saja cara yang terbaik sekarang ini bagi mengawal kewangannya.

Walau bagaimanapun, Atu memberitahu perniagaan kek lapis bersama isterinya iaitu Shafeeqa Johari masih diteruskan tetapi hanya beroperasi dari rumah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Akueatu (@akueatu)

Tambahnya lagi, buat masa ini dia memang perlu mengawal perbelanjaan, apatah lagi industri hiburan masih belum boleh beroperasi. Disebabkan itu, banyak hal yang perlu dipertimbangkannya sebelum dapat meneruskan kerja seperti biasa.

Atu Zero dan isterinya

Dalam pada masa yang sama, pelawak dari kumpulan Zero itu juga turut berasa terharu dengan kata-kata sokongan yang diberi oleh Ustaz Ebit Lew yang menyuruh mereka agar tidak berputus asa.

Semoga Atu dan isteri terus kuat harungi ujian ini.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...