“Mati Takut Tapi Pakai Seksi” – Akui Takut Fikir Umur Makin Meningkat, Nora Danish Diperli Netizen Pula

Hiburan

“Mati Takut Tapi Pakai Seksi” – Akui Takut Fikir Umur Makin Meningkat, Nora Danish Diperli Netizen Pula

Sejak akhir-akhir ini, pelakon jelita Nora Danish mengakui dirinya diserang anxiety atau tiba-tiba berasa resah apabila memikirkan tentang kematian.

Disebabkan mempunyai perasaan seperti itu, Nora telah mengambil langkah berjaga-jaga dengan membuat wasiat untuk anak-anaknya.

Advertisement

Ketika ditemubual oleh pihak Gempak, pelakon itu turut menegaskan perasaan anxiety itu bukannya datang daripada netizen, tetapi disebabkan peningkatan usia.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NaOra Daishi (@noradanish)

Perkara itu telah dikongsikan oleh Gempak di laman Facebook mereka dan apabila meninjau di ruangan komen, netizen kebanyakkannya meninggalkan pesanan ‘pedas’ serta persoalan buat pelakon jelita itu.

Netizen berpendapat seandainya Nora benar-benar berasa takut dengan kematian, kenapa pakaian yang dipakai olehnya tidak menampakkan dirinya takut dengan kematian.

komen fb

 

komen fb

Dalam pada masa yang sama, netizen menasihati pelakon itu untuk menutup aurat dengan sempurna jika benar takut akan kematian. Tambahan pula umurnya yang kini sudah semakin meningkat, jadi lebih baik jika dia memakai pakaian yang lebih tertutup.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

nora danish makan di restoran Gordon Ramsay
4 bulan lalu

"Bila Kekayaan Mengaburi Mata, Tak Tahu Halal Haram" - Ramai Pertikai Nora Danish Makan Di Restoran Gordon Ramsay

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Facebook

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Armadan Hamdan

    August 10, 2022 at 9:58 pm

    PLEASE DON’T WEAR ANY SEXY CLOTHING!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...