“Masih Terlalu Awal Untuk Kata Itu Ini..” – Penjelasan Peguam Siti Bainun Undang Kecaman Netizen

Berita

“Masih Terlalu Awal Untuk Kata Itu Ini..” – Penjelasan Peguam Siti Bainun Undang Kecaman Netizen

Sedia maklum, kes penderaan terhadap adik Bella masih dibawah siasatan pihak berkuasa tempatan dan sedar akan kemarahan orang ramai kerana menyebelahi pihak pemilik Rumah Bonda, Siti Bainun, peguam Hafidzah Hassan tampil beri penjelasan lanjut di Instagram, baru-baru ini.

Menurut beliau, mereka lebih memilih untuk mempercayai versi klien dan hanya mahu tunggu keputusan yang dibuat dari pihak mahkamah saja. Malah berkata masih terlalu awal untuk orang ramai untuk berkata apa-apa.

Advertisement

Jadi kadang-kadang kita tak berada dalam mahkamah jadi apa yang dilaporkan tak dapat nak saksikan secara langsung. Jadi untuk sekarang, masih terlalu awal untuk kita kata itu dan ini terhadap siapa-siapa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Peguam | Lawyer | (@hafidzahhassan)

Sudah semestinya penjelasan yang dibuat oleh peguam tersebut tidak diterima baik daripada netizen dan rata-ratanya meminta agar Hafidzah kalah dalam kes adik Bella ini.

komen IG

Dalam kata-kata terakhir peguam itu di dalam video yang dimuat naik, dia berharap agar pihak yang benar akan terbela di dalam kes yang sedang berlangsung ini.

Selain itu, kami kongsikan artikel berkaitan pada pautan di bawah.

8 bulan lalu

"Tertuduh Simbah Air Panas Dekat Luka, Suruh Ambil Najis Makan" - Keterangan Saksi Kes Adik Bella

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

3 Comments

  1. Abah

    April 21, 2022 at 4:48 pm

    awal atau akhir Insyallah kau takkan menang pemerhati undang2 pun ckp tipis….takkan menang melawan doa org teraniaya…lps ni dgn peguam2nya sekali akan gagal dlm urusan dunia ti janji Allah kpd org yg teraniaya

  2. Anonymous

    April 15, 2022 at 12:50 pm

    smua org marah sbb bella dh bnyak luka

  3. anti melesies

    April 15, 2022 at 11:29 am

    mana si bainun ni dpt duit bayar peguam mahal2?
    dia ni bukan peguam bela biasa2. nmpk sgt ada benda ni

Loading...