Masih Berkawan Baik Dengan Bekas Kekasih, Emma Maembong Anggap Ia Benda Biasa

Hiburan

Masih Berkawan Baik Dengan Bekas Kekasih, Emma Maembong Anggap Ia Benda Biasa

Pelakon Emma Maembong mengakui dirinya masih bersahabat baik dengan bekas kekasih dan ia bukanlah suatu kesalahan besar untuk berbuat demikian.

Zizan Razak
2 bulan lalu

"Peminat Yang Tak 'Move On' Sebenarnya.." Foto Zizan Dan Emma Cetus Reaksi Lucu Peminat

Advertisement

Ujar Emma, bekas kekasihnya pernah berada dalam salah satu episod hidupnya meskipun bukan takdir untuk mereka bergelar pasangan suami isteri.

Tambahnya lagi, perasaan benci dan marah ketika awal perpisahan itu adalah normal untuk dirasai namun bekas kekasihnya itu dianggap sebagai sejarah dalam hidupnya.

Advertisement

Dia mengetahui serba-serbi tentang diri kita seperti suka makan apa dan juga yang pernah ambil hati kita tetapi sayangnya dia tetap bukan jodoh kita.

Perkara tersebut dikongsikan Emma menerusi hantaran di Instagram Story miliknya ketika dia mengadakan sesi Ask Me A Question bersama peminat.

Dalam pada itu, pelakon drama Cemburu Seorang Perempuan itu berpendapat bahawa tidak perlu mewujudkan perbalahan dengan individu yang pernah dianggap sebagai kekasih.

Terdahulu, Emma pernah menarik perhatian entizen apabila dia berkongsi foto di Instagram yang memaparkan dia hadir ke restoran milik bekas teman lelakinya, Zizan Razak.

Emma kini bahagia bersama suami tersayang, Muhammad Shazli Azhar,32, di samping cahaya mata mereka, Shariq Gabriel yang kini berusia setahun.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...