“Mana Boleh Yang..” – Panggil Anna Jobling ‘Sayang’, Netizen Meluat Dengan Meerqeen

Hiburan

“Mana Boleh Yang..” – Panggil Anna Jobling ‘Sayang’, Netizen Meluat Dengan Meerqeen

Baru-baru ini, viral di aplikasi TikTok mengenai sebuah hantaran video oleh seorang pengguna memaparkan pelakon serasi terkenal, Meerqeen dan Anna Jobling.

Menerusi video tersebut, Meerqeen atau nama sebenarnya Muhammad Shameer Shauqeen Saiful Izam dilihat sedang mesra berbual bersama Anna di dalam Instagram live.

Advertisement

Malah, pelakon Melur Untuk Firdaus itu turut sempat memanggil Anna dengan panggilan ‘Yang’ iaitu kata singkatan kepada perkataan ‘Sayang’.

Difahamkan, Anna atau nama sebenarnya Anna Ellisa Gustin Jobling Abdul Rahman cuba untuk meminta Meerqeen untuk membuat betuk ‘love’ dengan tangan namun ditolak.

Mana boleh Yang, tak boleh. Kita kena ada identiti sendiri.

@meerna_only

#annajobling #meerqeen #meerna #fyp

? original sound – meerna_only – meerna_only

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video itu telah menimbulkan tanda tanya buat para netizen mengenai status mereka berdua sama ada sudah menjadi satu pasangan secara rasmi.

Namun, ada juga netizen yang memaklumkan mereka bukanlah pasangan dan meluahkan rasa meluat melihat Meerqeen yang sengaja menunjuk momen manis bersama Anna.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

2 bulan lalu

"Terdesak Sangat Ke Nak Famous?" - Wanita Mengaku 'Ex' Ryan Bakery, Siap Simpan Gambar Lama

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...