Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(TAKZIAH)Kesian Maiza, Tudung Banyak Jual, Duit Tarak ~~

maiza bukan tudung

Ingat lagi tak kami pernah citer pasal Maiza yang jadi duta untuk tudung Myza? Sekali dah kena tipu da ~~ Kesian kat Maiza. Baru nak berjinak-jinak ngan dunia perniagaaan dah kena penangan maut macam nie. Apa nak jadi dengan dunia sekarang? Nampak sangat la ada pihak-pihak tertentu cuma tau amik kesempatan je gunakan kefemesan Maiza. Bila dah dapat popularkan tudung diorang, terus lari ngan duit-duit sekali. Maiza habuk pun tarak.

Advertisement

Tapi memang Maizawati nie jiwa kental. Dengan selamba jer dia declare kat media yang skang nie dia ngan tudung Myza dan BondaMama dah tak ada apa-apa. Menjawap la pihak-pihak yang reti nak kaut untung tue. Cadangan kami, saman ajer diorang nie. Guna orang pandai, bayar tak reti. Orang lain pun nak hidup jugak wei ~~ Jangan la kaya sengsorang.

Buat Maiza, tabahkan jer la diri tue. Kalau taknak penat-penat carik duit berniaga, apa kata carik jer calon suami dari golongan Dato’ Dato’ nie. Mesti ramai yang minat kat Maiza. Tak dapat Dato’ K pun takper. Dato S, Dato B dan bermacam-macam Dato’ lagi masih available. Happy hunting for your husband.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top