Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

(TERBARU)Maizawati Kini Jual Tudung Myza Secara Online

tudung myza

Pandai betul bekas isteri Akhill Hayy, Maizawati Zainal meneruskan kehidupan selepas bergelar J. Sekarang nie Maizawati dah ada tudung jenama sendiri yang diberi nama tudung Myza. Maizawati jual tudung nie secara online jer kat website dia. Kalau nak tengok boleh klik kat sini.

Advertisement

Baguslah jugak Maiza buat macam nie. Nak harap si Akhill bagi nafkah kang terlupa plak. Duit kena carik gak. Mana tau time emergency nanti leh digunakan. Bijak jugaklah Maiza nie. Tak bergantung harap kepada bekas suami dia tue.

Oh ya bercakap pasal tuduhan sihir kepada Waheeda bak kata si Akhill. Maiza cakap daripada dia sibuk-sibuk gi carik bomoh nak menyihir Waheeda, baik dia jaga anak-anak dia. Takder keje nak menyihir nie. Buat habis beras jer. Duit pun habis gak.

Apa-apa pun tahniah kepada Maiza sebab menunjukkan kecekalan dan ketabahan hati seorang wanita. Good luck to you.

P.S: Nampak cokelat gile mata si Maiza nie. Hehehe. Oh ya, esok lah kita cerita pasal pertandingan pengkomen terbanyak tue. Hari nie tak sempat. Tapi yang penting tarikh mula ialah pada 1 Ogos nanti.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top