“Mai Dah ‘Belang’ Dia Balik” – ‘Claim’ Diri Penyanyi No.1 Malaysia, Netizen Kata Aliff Syukri Tak Serik Ke Kena Kecam

Hiburan

“Mai Dah ‘Belang’ Dia Balik” – ‘Claim’ Diri Penyanyi No.1 Malaysia, Netizen Kata Aliff Syukri Tak Serik Ke Kena Kecam

Baru-baru ini, usahawan kosmetik yang penuh dengan kontroversi iaitu Datuk Aliff Syukri ada memuat naik satu entri di laman Instagram memaklumkan dia akan tampil dengan lagu baharu.

Bukan itu saja, Aliff turut meminta pendapat followers mengenai ‘genre’ lagu apakah yang mereka ingin lihat usahawan tersebut lakukan.

Advertisement

Hantaran tersebut telah mendapat perhatian orang ramai dan tidak dinafikan, semua seakan-akan sudah ‘penat’ dengan perangai usahawan ini yang tidak kenal erti ‘serik’ biarpun sudah banyak kali dikecam kerana di anggap merosakkan imej industri seni.

Biarpun sebelum ini ada membuat satu statement bahawa dirinya tidak akan membuat hal-hal yang tidak berfaedah ataupun mencetus kontroversi, netizen dakwa Aliff seperti akan menunjukkan ‘belangnya’ kembali.

Lagi membuatkan netizen tidak dapat menerima berita ini apabila Aliff sendiri mengakui dirinya merupakan penyanyi nombor 1 di Malaysia dan hanya akan berganding dengan penyanyi wanita nombor 1 sahaja.

komen ig

komen ig

Di dalam ruangan komen, netizen rata-ratanya ‘menepuk dahi’ apabila Aliff mengumumkan berkenaan lagu barunya itu dan turut menasihati usahawan ini agar berpijak pada bumi yang nyata bahawa dia sama sekali tiada bakat di dalam bidang nyanyian.

Sebelum ini, Aliff Syukri telah mengeluarkan lagu raya berjudul Kelepak Kelepuk dan lagu terbabit sememangnya telah mencetuskan satu kontroversi yang besar hingga dia di panggil oleh pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) susulan muzik video lagu itu tidak sesuai dipertontonkan kepada umum.

aliff syukri trauma disiasat SKMM
7 bulan lalu

"Jujur Saya Trauma.." - 5 Jam Disiasat SKMM, Aliff Syukri Serik Cetus Kontroversi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    July 27, 2022 at 12:09 pm

    Hokey….”lagu gender apa”…hahahaha…aduhai..nie bukan salah typo yer..gender ngan genre takleh beza..penyanyi no 1 sangat…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...