“Jujur Saya Trauma..” – 5 Jam Disiasat SKMM, Aliff Syukri Serik Cetus Kontroversi

Hiburan

“Jujur Saya Trauma..” – 5 Jam Disiasat SKMM, Aliff Syukri Serik Cetus Kontroversi

Setelah usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri mengeluarkan muzik video raya pada tahun ini, pelbagai kontroversi yang telah tercetus hinggakan dirinya dipanggil oleh pihak Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM).

Selepas melalui pelbagai kontroversi berhubung dengan muzik video raya yang berjudul Kelepak Kelepuk, Aliff mengakui dia sememangnya berasa trauma dengan apa yang telah berlaku.

Advertisement

Enggan mengulas lebih lanjut mengenai hal itu, Aliff hanya memberitahu siasatan berlangsung selama 5 jam iaitu dari jam 10 pagi hingga 3 petang.

Dalam pada masa yang sama, usahawan tersebut turut sempat memohon maaf kepada umum dan tidak pernah mempunyai niat apa-apa, kecuali mahu menghiburkan hati para peminat.

Advertisement

Niat saya hanya ingin menghiburkan hati anda saja. Saya tak jangka boleh sampai ke tahap ini.

Tambahannya lagi, dia tidak menyangka muzik video raya dia kali ini mendapat perhatian netizen hingga tercetusnya kontroversi yang terjadi.

Sebelum ini, video terbabit telah dikecam ramai kerana adanya sekumpulan lelaki bersolek dan perwatakanan lembut dengan menari tarian yang agak menjolok mata, dimana ia boleh dikatakan agak tidak sesuai untuk disiarkan ketika bulan Ramadan.

2 bulan lalu

"Tujuan Video Ni Pasal Nak Memondan" - Aliff Syukri Mahu Saman Damian Mikhail RM1 Juta Sebab Status Ini?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...