“Macam Takde Anak Sendiri” – Ucap Terima Kasih Pada Shuib Bagi Tumpang Kasih Anak-Anak, DSV Dikecam Pula

Hiburan

“Macam Takde Anak Sendiri” – Ucap Terima Kasih Pada Shuib Bagi Tumpang Kasih Anak-Anak, DSV Dikecam Pula

Baru-baru ini, usahawan kosmetik yang dikenali ramai iaitu Datuk Seri Vida ada memuat naik satu hantaran video memaparkan pelawak Shuib serta anak-anaknya melawat pengusaha ini di Ipoh, Perak.

Lihat dari kapsyen di dalam hantaran tersebut, Datuk Seri Vida atau DSV meluahkan rasa terima kasih terhadap Shuib kerana memberinya untuk menumpang kasih kepada anak-anak pelawak itu serta menjelaskan hubungan akrab dia bersama mereka.

Advertisement

Biarpun ramai yang merasakan DSV mempunyai hati yang sangat baik, masih ada netizen yang berprasangka buruk terhadap usahawan tersebut.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dato Seri Vida (@datoserivida)

Menurut netizen terbabit, DSV tidak sepatutnya berkata dirinya menumpang kasih sedangkan dia mempunyai dua anak orang iaitu Cik B dan Kacak.

Malah, ada juga berkata usahawan tersebut sengaja berkata sebegitu kerana ingin memikat hati ayah kepada empat orang cahaya mata itu.

komen ig

komen ig

Bagaimanapun, komen tersebut telah dibidas oleh netizen lain yang meminta agar individu terbabit untuk ingat kembali kepada kisah pemergiaan anak-anak DSV yang ketika itu umur arwah lebih kurang umur anak-anak Shuib, jadi mungkin disebabkan itu dia berasa dekat dengan mereka.

Dalam pada masa yang sama, ada juga segelintir netizen yang mendoakan agar DSV dan Shuib dijodohkan bersama kerana netizen dapat lihat usahawan ini mempunyai hati yang sangat baik.

komen ig

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

ramai netizen kata Wany pilih rupa
4 bulan lalu

"Cuba Brader Takde Harta, Konfem Kena Reject!" - Netizen 'Bitter' Wany Hasrita Mengaku Terpikat Sebab Lawak Kartun Suami?

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    July 25, 2022 at 10:39 pm

    Lah 2 komen tu pun nak jadikan blog post ke? Lapar trafik ke siaaaaaaaa hahahaha

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...