“Macam S*al!” – Azhar Sulaiman Dikecam Kaitkan H*mas Dengan Serangan Gaza, Padahal Dah Berpuluh Tahun Diserang Zi*nis

Hiburan

“Macam S*al!” – Azhar Sulaiman Dikecam Kaitkan H*mas Dengan Serangan Gaza, Padahal Dah Berpuluh Tahun Diserang Zi*nis

Pelakon Azhar Sulaiman sekali lagi menjadi tumpuan apabila dia ada mengkritik kumpulan pejuang Hamas yang sedang berjuang di Palestin pada ketika ini.

Dalam hantaran yang dimuat naik hanya dalam tempoh sejam sebelum dipadam pelakon itu, dia mengkritik sikap artis Malaysia yang lantang menyokong Hamas yang melakukan serangan pada 7 Oktober tahun lalu.

Advertisement

Azhar sulaiman

Kepada artis Malaysia yang lantang sangat sokong Hamas buat serangan paa 7th Oct 2023 silalah pindah Gaza sekarang dan bantu orang di sana.

Jangan sedap mulut je promote and sokong orang lain pergi berperang. Rakyat Gaza menderita dan korang carry on hidup happy and move on. Cam si*l!

Gara-gara kenyataannya itu, Azhar Sulaiman dikecam tidak prihatin dan membawa kefahaman yang salah mengenai konflik yang berlaku negara Timur Tengah itu.

Kata netizen, segala yang terjadi di Palestin ini bukanlah berpunca daripada Hamas sebaliknya sudah pun 75 tahun dibantai Zionis semenjak Hari Nakba.

Netizen juga beranggapan kenyataan Azhar sebagai sesuatu yang bodoh dan memohon orang ramai untuk menyekat akaun pelakon itu daripada terus wujud.

“Bukan baru ni dia hentam hamas.Tahun lepas lagi tapi drama dia masih tayang sampai harini. Kekuatan utk boikot artis Msia tak pernah lama&tak kuat sbb tu retis ni semua cipta benda viral utk kekal relevan.Nampak bodoh pon takpe janji viral.” komen netizen.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Didi
1 month ago

"Astagfirullahalazim, Fitnah Apa Ni?" - Didi Astillah Bengang Dituduh Pernah Tidur Bersama Dengan Aliff Aziz

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...