Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Sharnaaz Ahmad Muat Naik Lagu Sedih, ‘Waiting In Vain’ Di Instagram Story

Spekulasi percintaan Noor Nabila dan Engku Emran akhirnya terjawab apabila mereka telah sah bernikah pagi ini. Berita pernikahan tersebut dimaklumkan sendiri oleh selebriti terkenal, Neelofa apabila beliau memuat naik beberapa video sekitar majlis.

Advertisement

Meninjau ke ruangan Instagram Story, Sharnaaz Ahmad dilihat memuat naik sebuah lagu bertajuk Waiting in Vain nyanyian Bob Marley & The Wailers. Lagu kegemaran ramai itu mengisahkan mengenai rasa cinta seorang lelaki kepada pasangannya.

Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada lagu tersebut hanya kebetulan atau ada maksudnya yang tersendiri.

Terdahulu, ketika ditanya mengenai spekulasi perkahwinan bekas isterinya itu, Sharnaaz berkata dia tidak mempunyai sebarang hak untuk bercakap mengenai hal itu. Namun, dia sentiasa mendoakan kebahagiaan buat Noor Nabila.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Anonymous

    March 23, 2021 at 3:54 pm

    dah2 laa tu shanaz oii..kesian aku tgk ko ni..move on laa..tggu laa sejuta tahun klu dia mmg dh xnk kat ko, mmg tak kembali..tulaa…dulu time tgh “hot” ko buat perangai baran ko..igt perempuan suka ke dgn laki baran ni..ckp xde lapik main sembur je..mengutuk org cam x igt tuhan..igt lagi ko dok kecam si faiz lembut tu..skrg ni hilang bini terus jd kucing..bgs laaa…ade hikmah ko bercerai at least nmpk daa ko x baran cam dulu…hahahahaha…

  2. tecit

    March 19, 2021 at 4:24 pm

    nabila said “stop waiting”

    • Anonymous

      March 19, 2021 at 5:53 pm

      Or….bye…bye…looser…..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top