“Lelaki Melayu Lagi Banyak Biawak Hidup” – Wanita Nikahi Lelaki Bangladesh Jadi Tumpuan, Komen Netizen Pula ‘Lain Macam’

Kehidupan

“Lelaki Melayu Lagi Banyak Biawak Hidup” – Wanita Nikahi Lelaki Bangladesh Jadi Tumpuan, Komen Netizen Pula ‘Lain Macam’

Satu perkongsian di media sosial X baru-baru ini telah berjaya mencuri perhatian netizen apabila seorang wanita Malaysia dilihat menceritakan pengalaman berkahwin dengan lelaki yang berasal dari Bangladesh.

Dalam temubual itu, wanita berkenaan berkongsi pertemuan pertama dengan lelaki berkenaan yang juga suaminya kini.

Advertisement

Berjumpa di restoran, kemudian dia minta no telefon, pada mulanya saya tak bagi tapi dia tetap minta, kemudian saya bagi. Tak lama lepas tu dia melamar saya.

Wanita itu juga berkongsi keadaan di negara kelahiran suami dan berkata keluarga suaminya sangat baik serta sangat menyayangi suaminya.

Sama je cuaca, tiada masalah, saya happy berkahwin dengan awak (suami), family juga baik dan gemar menjamu makanan.

Perkongsian tersebut ternyata telah menuai pelbagai respon dalam kalangan netizen.

Namun, apa yang menjengkelkan adalah apabila ada yang meninggalkan komen berbaur perkauman malah menyentuh isu sensitif seperti alat sulit dan sebagainya.

komenSumber : Twitter  

Di sebalik kecaman dan kejian yang ditinggalkan sesetengah netizen, ramai juga yang berakal waras dan menganggap ia adalah jodoh yang ditetapkan Allah S.W.T terhadap wanita itu.

KomenSumber : Twitter  

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

mangsa tarik kerusi
7 months ago

"Kali Ini Saya Terduduk Dan Kecewa" - Ibu Kesal Pelajar Bergurau Kasar Tarik Kerusi, Anak Istimewa Patah Tulang Belakang

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : X

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...