“Kumpulkan Mereka Dan Pulaukan!” – Redza Minhat Selar Golongan Anti Vaksin

Hiburan

“Kumpulkan Mereka Dan Pulaukan!” – Redza Minhat Selar Golongan Anti Vaksin

Pelakon Redza Minhat luah rasa marah apabila masih terdapat juga golongan yang menolak untuk dari terima vaksin sedangkan kes COVID-19 di negara kian hari semakin meningkat.

Rita Rudaini
2 tahuns lalu

"Tak Payah Paksa Orang Tua-Tua Ambil Vaksin.." Rita Rudaini Dituduh Anti-Vaksin Oleh Netizen

Advertisement

Menerusi ciapan pelakon tersebut di akaun Twitternya, dia menanggap golongan anti-vaksin ini sebagai toksik dan hanya sia-sia untuk dilayan kerana sudah hampir dua tahun negara menghadapi pandemik ini, pelbagai info telah disalurkan kepada rakyat.

Tidak perlu fikir dua kali, kumpulkan mereka dan pulaukan! Sudah hampir dua tahun maklumat mengenai vaksin ada di merata-rata tempat. Jangan buang masa dengan melayan toksik.

Dalam pada yang sama, Redza turut mengungkapkan rasa kecewa apabila golongan anti vaksin ini mengambil kesempatan dan cuba untuk mengaut keuntungan.

Yang paling teruk, ada anti vaksin yang mengambil peluang mengaut keuntungan dengan menjual produk-produk tidak berguna yang hanya akan dibeli oleh monyet! Jadi.. block!

Redza MinhatSumber : IG Redza Minhat  

Di ciapan yang seterusnya, Redza turut menyelar individu-individu yang mendakwa vaksin tidak efektif berbanding dengan produk jualan yang dijual oleh mereka.

Jadi, bagi yang sudah mendaftar dan telah mendapat tarikh untuk divaksin, sila jalankan tanggungjawab anda dan sama-sama kita menangani penularan COVID-19 di negara ini.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik. 

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...