“Kuat Berdrama Lah Kau!”- Netizen Harap Dato Seri Vida Berhenti Buat ‘Content’ Pelik Untuk Publisiti

Hiburan

“Kuat Berdrama Lah Kau!”- Netizen Harap Dato Seri Vida Berhenti Buat ‘Content’ Pelik Untuk Publisiti

Usahawan kosmetik terkenal Malaysia, Dato Seri Vida baru-baru ini dipanggil oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia (SKMM) untuk memberi keterangan tentang muzik video (MV) rayanya yang telah mendapat kecaman ramai.

Perkara itu dikongsikan oleh Vida sendiri melalui perkongsian di akaun Instagramnya, memberitahu dia akan memberi keterangan berhubung isu tersebut.

Advertisement

Selain itu, menurut Vida dia juga turut berasa tidak sihat tetapi terpaksa akur dengan arahan SKMM apabila MV berikut mendapat tentangan ramai oleh banyak pihak.

Sebelum ini, Dato Seri Vida mengeluarkan muzik video lagu raya yang dianggap menyokong golongan lesbian, gay, bisexual dan questioning atau lebih dikenali sebagai LGBTQ.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet membidas tindakan Vida yang dikatakan kuat berdrama dan berharap agar dia berhenti membuat ‘content‘ yang boleh mencetus kontroversi.

Advertisement

aliff syukri
1 bulan lalu

"Tak Nafi Atau Mengiyakan.."- Alif Syukri Keluar Lagu 'Kelepok Raya', Didakwa Promosi Kepelbagaian Gender

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...