Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kongsi Foto Bayang-Bayang, Engku Emran Beri Klu Bercinta Dengan Noor Nabila?

engku emran dan noor nabila

Sejak kebelakangan ini, terdapat desas-desus yang mengatakan bahawa Noor Nabila kini sudah menemui cinta baru bersama Engku Emran. Disebabkan mereka sering menghabiskan masa berkayuh bersama, semakin kuat lagi spekulasi tersebut dalam kalangan netizen.

Enggan memberikan komen yang panjang, kakak Neelofa itu mengatakan bahawa dia akan menjelaskan mengenai hal tersebut nanti selain menegaskan bahawa membesarkan anaknya, Jebat Jayden ialah yang paling utama buat masa ini.

Advertisement

BACA: Ingin Fokus Jebat Jayden, Noor Nabila Belum Sedia Kongsi Hal Sebenar Dengan Engku Emran

Diam tak diam, rata-rata netizen percaya bahawa Noor Nabila dan Engku Emran benar-benar bercinta dek entri yang dimuat naik lelaki itu baru-baru ini.

engku emran dan noor nabila

Meskipun bukan gambar penuh, namun bayang-bayang wajah Noor Nabila yang dapat dilihat pada skrin radio kereta Engku Emran menguatkan lagi dakwaan tersebut.

“Choppy until you came along.”

Advertisement

Lebih menimbulkan pelbagai persoalan apabila ruangan komen pada entri itu ditutup oleh lelaki tersebut. Berkemungkinan tidak mahu orang ramai meninggalkan komen penuh spekulasi padanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Noor Nabila (@noornabila)

Kalau betul pun, apa salahnya kan?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

6 Comments

  1. Anonymous

    March 12, 2021 at 9:32 pm

    boringlah dia org tu…tak pyah lah nak acah2 sweet bagai!

  2. Benci jantan playboy

    March 12, 2021 at 6:56 pm

    Sesuai la dua dua dh 3 kali kahwin. EE ni dapat sapa pun xkekal.playboy kan. Nabila dont waste ur time la .

  3. Anonymous

    March 12, 2021 at 4:08 pm

    nabila ni retis ke? apa je kerjaya dia ni? menempel di sana sini. baguslah bergandingan dgn emran yg stok menghabiskan rete mak bapak je tu… dah kenalah korg berdua.

    • tecit

      March 12, 2021 at 5:11 pm

      ini lah yg dinamakan networking. kih3. jgn tergesa2 nabila. amik mase sikit kenal hati budi. EE nampaknye mcm dah xtahan dah tu kah3

    • anti mek klate

      March 15, 2021 at 9:16 am

      Nabila ni owner sebenar Naelofar Hijab.
      Sebab tau dia sendu, pakai la nama adik.
      Bijak kan famili kardashien kelanten

  4. acam kepam

    March 12, 2021 at 2:25 pm

    seronok tgk.blh pakai bju ketat2. bebentuk2. bebonjol2. takkn org nk marah plk. kn nk bebasikal. bkn pegi solat jemaah. kn…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama