Kini Memilih Watak, Zizan Razak Mahu Karya Lakonan Yang Lebih Berkualiti

Hiburan

Kini Memilih Watak, Zizan Razak Mahu Karya Lakonan Yang Lebih Berkualiti

Pelakon dan pelawak Zizan Razak berkata dia kini lebih ‘memilih’ watak serta karya lakonan menjelang tahun 2022 kerana enggan lagi dikenali dengan genre yang dibawanya sebelum ini.

zizan razak
2 bulan lalu

Giliran Zizan Razak Pula Tarik Diri Dari Tercalon Dalam ABPBH Ke-34

Advertisement

Ujar Zizan atau nama sebenarnya Muhammad Razizan Abdul Razak,37, dia ingin berlakon dalam karya tempatan yang lebih berkualiti dan bertetapan dengan citarasa penonton masa kini.

Tambahnya lagi, banyak karya-karya yang diterbitkan seolah tidak selari dengan perkembangan zaman dan penggiat seni haruslah sedar kedudukan mereka jika dibandingkan dengan cerita yang diterbitkan oleh Korea dan Hollywood misalnya.

Advertisement

Saya agak memilih sekarang ini. Tapi saya juga fikir tentang mereka yang di belakang tabir, kru produksi, ia ibarat satu penghargaan. Kadang sesuatu karya tu, nak kata tak bagus, ada peminatnya.

Setakat ni ada tawaran yang saya terima dan ada yang saya tolak. Tolak itu pun sebab karakter tu saya dah pernah bawa. Kita dah tengok Netflix, cerita Korea, tamil, Hollywood, level diorang macam mana.

Kata Zizan, penonton kini semakin bijak memilih karya-karya yang berkualiti terutamanya di saluran berbayar seperti Netflix dan Astro.

“Saya tak boleh nak salah diorang (penonton). Diorang ada citarasa masing-masing dalam memilih. Kita yang perlu menentukan produk kita sehebat mana.” akhiri Zizan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...