“Kenapa Pilih Gambar Tu Behar?” – Azhar Sulaiman ‘Londeh’ Sikap Individu Bergelar ‘Dato A’ Dan ‘Dato I, Didakwa Tak Bayar Gaji Pekerja

Hiburan

“Kenapa Pilih Gambar Tu Behar?” – Azhar Sulaiman ‘Londeh’ Sikap Individu Bergelar ‘Dato A’ Dan ‘Dato I, Didakwa Tak Bayar Gaji Pekerja

Pelakon Azhar Sulaiman sekali lagi mengundang perhatian warga maya apabila dia ada memuat naik satu hantaran berbaur perlian terhadap seorang individu bergelar Dato’.

Dalam hantaran itu, Azhar memetik nama Dato’ A dan Dato I yang didakwa menjadikan isteri dan anak-anak sebagai korban di tangan orang kehilangan kewarasan dan amarah.

Advertisement

Kepada Dato A & Dato I. Jangan jadikan isteri, anak anak dan keluarga you sebagai korban ditangan orang orang yang akan hilang kewarasan dan amarah.

Bukan pengorbanan ini yang Allah SWT minta dari umatnya.

Dalam pada itu, Azhar juga meminta individu-individu tersebut untuk membayar gaji semua pekerja dan tidak menganiaya orang Melayu yang jujur bekerja.

Namun, apa yang paling mencuri perhatian adalah penggunaan imej seakan-akan lambang LGBT* yang digunakan Azhar Sulaiman dalam foto tersebut.

Menjengah ruangan komen, netizen tampil bertanyakan motif Azhar Sulaiman menggunakan foto tersebut.

Ada kaitan ke pelangi dengan pelaku tu?

Behar bosan sangat kot sampai guna emoji pelangi.

Namun begitu, Azhar Sulaiman tidak meninggalkan sebarang respon mengenai persoalan netizen itu.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Suhaimi rehatkan Ustaz Don
1 month ago

Don Daniyal Direhatkan Terus Dari Bersiaran, Pengarah Penyiaran Malaysia Luah Rasa Kesal -"Bila Dah Bagi Peluang.."

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...