Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Kenapa Mencuri, Saya Mahu Tindakan Diambil Terhadap Individu Itu – A. Aida

Memberikan bayangan orang terdekat yang terlibat dengan kes kecurian wangnya bernilai lebih RM200,000, penerbit Datuk A. Aida bagaimanapun enggan komen lanjut mengenai bekas suaminya, Ariff Aziz yang dikaitkan dalam kes berkenaan.

Advertisement

A. Aida tidak mahu mengganggu proses siasatan dan menyerahkan segalanya kepada pihak polis. Cukuplah sekadar dia memaklumkan individu yang terbabit adalah orang yang pernah rapat dengannya.

Sebaik pulang ke tanah air, saya terus buat pemeriksaan dan mendapati terdapat dua kali transaksi ke satu akaun. Saya pelik kerana transaksi dibuat pada waktu subuh. Tapi, saya tak kecoh lagi sebab tak nak peningkan kepala. Jadi, saya diamkan saja kerana ketika itu saya dalam proses nak failkan perceraian.

Namun, A.Aida berharap individu yang terlibat dikenakan tindakan undang-undang agar ia dapat menjadi pengajaran.

Dalam masa sama, saya mahu individu itu diambil tindakan undang-undang supaya ia menjadi pengajaran kepada semua.

Advertisement

Kenapa nak kena mencuri? Kenapa tak minta? Apa pun, saya berharap pihak polis cepat ambil tindakan. Saya difahamkan, individu itu sudah dipanggil untuk memberi keterangan dan membantu siasatan.

Terdahulu, pihak polis mengesahkan Ariff Aziz merupakan suspek utama kes berkenaan. Telefon bimbit pelakon itu juga dirampas pihak berkuasa untuk mendapatkan maklumat lanjut terutama sekali berkaitan transaksi yang dibuat. Buat masa ini, pihak polis memerlukan masa untuk melengkapkan kertas siasatan sebelum melakukan pendakwaan terhadap suspek.

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

23 Comments

  1. Faraj

    June 29, 2019 at 5:05 am

    Saya memang bodoh suka perhatian jek. Saya komen ikut suka hati je tak pernah pakai otak pun sebab memang tak ada. Berangan nak jadi perempuan sebab tu letak nama Faraj. Berangan nak jadi somebody tapi jadi daki tumit pun tak layak.

  2. faraj

    June 29, 2019 at 2:54 am

    PAS bodo

  3. Anonymous

    June 28, 2019 at 10:21 pm

    Boring.. lain kali pilih jantan hudoh!

  4. Aku

    June 28, 2019 at 5:25 pm

    Ok lepas setel kes ni, sila buat drama Petua Nenek 2. Tu lah antara drama kau yang aku minat.

  5. kuntom

    June 28, 2019 at 3:59 pm

    tu la kak.. dl dapat polis akk tak nak, laa ni dpt pencurik pon akk rejek. akk na ape benarnyer?

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama