October 1st, 2012

Kalau dah namanya bukan kawan biasa, sudah tentulah dalam fasa percintaan kan? Nampaknya Leuniey dan Apek masih mahu peminat berteka-teki tentang status hubungan mereka berdua. Persoalan ini timbul selepas tersebarnya gambar mesra Leuniey dan Apek di Instagram mereka baru-baru ini.

leuniey dan apek

Ditemubual oleh Metro Ahad semalam, Leuniey memberitahu yang dia dan Apek kini bukan sekadar kawan biasa. Kata Leuniey:-

Bagaimanapun saya akui kini kami dalam fasa mengenali antara satu sama lain. Selepas ini saya harap tidak timbul lagi gosip tidak benar seperti kami kononnya sudah bertunang. Yang penting, kami kini bukan sekadar kawan biasa. Saya tahu gambar saya dan Apek dipaparkan di sebuah blog. Saya rasa itu perkara biasa. Ia sekadar gambar.

apek dan leuniey

Alah kalau bercinta betul-betul pun bukannya orang nak marah. Lagi orang suka adalah. Kedua-duanya memang sama cantik dan sama padan. Sesuai bagai pinang dibelah dua. Abang Nara berharap agar fasa mengenali ini akan berakhir secepat mungkin dan terus maju ke fasa berkahwin. Hehehe.

P.S: Tan Sri Abdul Ghani Minhat, Raja Bola Malaysia.


104 responses to “Kami Kini Bukan Sekadar Kawan Biasa – Leuniey”

  1. yaya says:

    semak samun ar apek ni. mmg kaki pompuan pon. jejari runcing elok2 ade nk crik tino lainnn. errrr. da plak nk kawen ngn minah ni, kawen je lewwww, xyah bikin semak lagi

  2. Miss Cobra says:

    Aku tengok muka dua org ni aku trus EERRRRrrrkkkkkkkk….(sendawa yg boleh di dgr kat rmh seblah) Next pls!!!!

  3. sutera pelangi says:

    propa la korang ni..cakap x serupa bikin..dulu wat statement kata xde apa2,x kenal 1 sama lain konon..skg ni apa kes???mmg cakap xleh pakai mamat n minah nih..

  4. Raja minah jambu rindu ngan izwan pilus 24jam mengadap computer says:

    bagos macm gini minah jambu suka kalau dh suka dh sayang mangaku sudah tk payah nk sembunyi2 macm artist yg lain tu bila tanye tk mengaku aleh2 je kawin…kalau mengaku nanti konon nanti takot tk jadi kawin….pengakuan apek n mateair dia minah jambu sokong jodoh atau tkde jodoh itu blakang kira yg penting mangaku lov u apekkkkkkkkkk…

    • Raja bangla jambu rindu izwan pilus 24jam mengadap filem Hindustan says:

      bodoh!

    • dumbass! says:

      Ko ni peminat lunie ke? Nampak sgt ko kaum kerabat si lunie. Minah ni sapa… Bkn artis pun, or dah jd artis terkenal tiba2 ada peminat?? Epic! Funny….effin’ funny… Gelak guling2…

Loading...