September 27th, 2012

Pasti ramai yang tertanya-tanya sama ada Khairul Fahmi yang popular dengan nama Apek sudah menemui cinta baru selepas gagal dalam percintaan sebelum ini. Walaupun sebelum ini dikatakan mempunyai hubungan dengan Leuniey Natasha, Apek menafikan yang mereka berdua bercinta. Hanya sekadar kawan biasa.

apek dan leuniey bercinta

Sebentar tadi, menerusi Instagram, Apek telah pun mengupload gambarnya bersama Leuniey seperti di atas dengan caption “US”. Tambah menarik apabila Leuniey turut sama mengupload gambar dengan caption yang sama menerusi akaun Instagramnya pulak. Adakah mereka berdua kini sudah sah menjadi pasangan kekasih?

apek dan leuniey bercinta

Pastinya ramai gadis-gadis di luar sana yang kecewa dengan berita ini. Namun Abang Nara gembira kerana di mata ini Apek dan Leuniey memang sama cantik sama padan.  Diharap selepas ini tiada lagi kontroversi yang melanda Apek sekaligus Apek dapat fokus terhadap kerjayanya. Semoga hubungan mereka berkekalan sehingga ke jinjang pelamin.

P.S: Bisnes kad lutsinar.


197 responses to “Khairul Fahmi Apek Dan Leuniey Kini Sah Bercinta?”

  1. mimi says:

    Saya doakan yg baik2 buat Khairul Fahmi dan Leuniey. Semuga diberi kekuatan untuk mengharungi dugaan dan dipanjangkan jodoh, Amin.

  2. zamila junior says:

    tahniah buat leuniey n apex…smoga hbgn korang bkekalan hgga akhir hayat…xpayah la duk pk or ambik peduli pasal owg nk kte ape k….jnji hati bersih…biase la owg…lbh ckit msti jelez….da xdpt kt diowg kn…tah bpe la diowg dpt
    ngn dk mgumpat n mgata kat owgg….spatutnya same2 la mdoakn kbhgiaan diowg bkn nk mjatuhkan diowg sme…mcm la lau da kutuk2 harta apex jatuh kt u all…..skali lg tahniah leuniey…..alng sntiase skong dr blakang

  3. guy says:

    hahahaha … jackpot laaa apek … dapat yang kulut tulus mulus .. jgn awal2 dah rasmi sudah .. tahniah kepada mangsa yang seterusnya … next!

  4. budu dgn muka ko dah sebati says:

    sape yg bodoh bangang nak jeles dgn apex ni??? jutawan malaysia ke? tak kannn… hahahaha….kemaruk! lunie je yg kemaruk dan hadap dgn apex. wakakakakakaka… org lain dah naik bosannnn…..sorry lah apex…ko dah xde peminat..haters bersepah la..sbb perangai bodoh kau yg bertubi2 tu…org penipu dah nampak kebodohannya.. sekian…

Loading...