“Kalau Tak Diuji Macam Ni, Mungkin Saya & Awak Kurang Berharap & Ingat Pada Allah” – Aliff Aziz

Trending

“Kalau Tak Diuji Macam Ni, Mungkin Saya & Awak Kurang Berharap & Ingat Pada Allah” – Aliff Aziz

Kecoh sejak semalam mengenai pendedahan yang dibuat teman wanita Aliff Aziz, Sarah Yasmine mengenai perbualan aktor itu bersama pelakon Ruhainies yang didakwa jelik dan ingin menjatuhkan Bella Astillah.

Mesej perbualan Aliff dan Ruhainies jadi tumpuan

Pendedahan itu ternyata telah membuatkan ramai netizen berasa panas hati dengan Ruhainies terutamanya yang seolah-olah tidak tahu malu dan menjadi ‘penyondol’ dalam rumah tangga Aliff dan Bella.

Advertisement

“Terlepas dari hubungan ‘toksik'” – Ruhainies

Apa yang lebih mencuri tumpuan dalam perbualan itu adalah apabila Ruhainies ada mengenang kembali nasib yang dialami Aliff 10 tahun yang lalu.

whatsappInstagram

Saya sebagai orang luar pun saya tak happy dengan apa yang awak kena lalui. Cukup lah, lepas ni awak dah bebas. Tak ada lagi toksik, InsyaAllah.

Aliff kemudian memberi respon dan mengakui segala dugaan yang dilaluinya adalah hikmah daripada Allah S.W.T.

Ini adalah anugerah istimewa, Sebab mungkin kalau tidak diuji macam ni, saya dan awak mungkin kurang ingat dan berharap pada Allah SWT.

Berat ujian, besar lagi ganjaran. InsyaAllah, buat awak dan saya.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Sarah yasmine
2 weeks ago

"B*bi Untuk B*bi, Sesuailah.." - Sarah Yasmine Dedah Perbualan Penuh Aliff Aziz Dan Ruhainies, Netizen Sifatkan Terlalu Melampau!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...