“Kalau Pasal Cucu Saya Lembut Hati..” – Chef Wan Akui Masih Terasa Hati, Tetap Beri Duit Belanja Pada Anak, Cucu & Bekas Menantu

Kehidupan

“Kalau Pasal Cucu Saya Lembut Hati..” – Chef Wan Akui Masih Terasa Hati, Tetap Beri Duit Belanja Pada Anak, Cucu & Bekas Menantu

Cef selebriti terkenal, Datuk Redzuwan Ismail atau lebih mesra disapa sebagai Cef Wan mengakui dirinya masih terasa hati dengan anak-anak, Serina dan Nadzri gara-gara isu keluarga mereka sebelum ini.

Namun, memikirkan cucu-cucu, hati Cef wan menjadi lembut dan tidak egois.

Advertisement

Cef Wan turut berkongsi foto momen membeli belah bersama anak lelakinya, Cef Riz bersama isteri serta cucu ketiganya, Putri Arianna Nastaya.

Maklum Cef Wan, dia memberikan wang belanja kepada cucunya, Serina, Cef Riz, da juga bekas isteri Cef Riz, Shikin Maembong.

Cucu ke-3 saya Arianna pergi membeli-belah untuk sambut aidilfitri dengan kedua- ibu bapanya. Tahun ini saya bagi kedua-dua, Serina, Nazri malah Shikin bekas isteri Nadzri duit untuk mereka beli pakaian anak-anak dan diri sendiri juga.

Selepas apa yang berlaku sebelum ini, hati saya dah jadi tawar. Cucu-cucu punya pasal saya terpaksa lembutkan hati juga.

Tambahnya lagi, dia berasa syukur kerana masih tidak menyimpan dendam meskipun pernah dihina dan dimalukan.

Syukur alhmaduilah saya tidak pernah berdendam dan percaya untuk meneruskan kehidupan dengan lebih bahagia.

Kita boleh memaafkan tetapi tidak boleh melupakan apa ayng telah orang lain lakukan kepada saya, termasuk segala perasaan malu dan penghinaan di mata umum.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Syasya dolla
4 weeks ago

"We Love You Always.." - Syasya Undur Diri Dari Kumpulan DOLLA Atas Sebab Peribadi

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...