“Kalau Ada Jodoh, Saya Akan Cari ‘Level’ Saya” – Dato’ Seri Vida

Hiburan

“Kalau Ada Jodoh, Saya Akan Cari ‘Level’ Saya” – Dato’ Seri Vida

Tiada angin, tiada ribut, nama Datuk Seri Vida sekali lagi dikaitkan dengan bekas pembantunya, Ahmad Iqbal Zulkefli. Khabarnya, mereka akan mendirikan rumah tangga tidak lama lagi.

DS Vida Iqbal
12 bulan lalu

Cari 'Pucuk' Muda? Datuk Vida Nafi Nak Kahwin Dengan Pembantu Peribadi

Advertisement

Walaubagaimanapun, khabar angin itu ditepis oleh usahawan wanita berkenaan menerusi sebuah entri yang dimuat naik di laman Instagram miliknya.

Katanya, keutamaan kini adalah pada keluarga dan anak-anak. Malah tertanya-tanya sekiranya ada lelaki yang mahukan dirinya yang sedikit lasak itu.

Sekarang ini saya tidak terfikir pun nak kahwin ke apa. Anak-anak, keluarga dan syarikat adalah keutamaan saya.

dato seri vida

Pun begitu, Dato Seri Vida tidak menolak sekiranya jodoh datang mengetuk pintu hatinya. Namun sambil berseloroh, dia mengatakan mahu seseorang yang sama taraf dengannya.

Kalau ada jodoh sekali pun saya akan cari yang level-level (setaraf) saya. Maksudnya dari segi umur, pengalaman, kaya of course.

Yang penting bahagia kan Dato’?

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. anonymous

    August 30, 2021 at 9:08 am

    siput dah lama tak kena sedut

  2. brunes

    August 28, 2021 at 1:24 pm

    kalau level awak ni memanglah Dato Alip Sukri kan.. saya doakan mudah2an ada jodoh dengan Dato Alip Sukri belut tu sangat sepadan dan tidak ada tandingannya

Loading...