Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Cari ‘Pucuk’ Muda? Datuk Vida Nafi Nak Kahwin Dengan Pembantu Peribadi

DS Vida Iqbal

Sejak beberapa hari ini, muncul khabar angin yang menyatakan usahawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida,49, bakal mendirikan rumah tangga bersama dengan bekas pembantu peribadinya iaitu Ahmad Iqbal Zulkefli.

Advertisement

Ia seterusnya membuatkan netizen berasa teruja dan turut mendoakan kebahagiaan mereka berdua namun yang menjadi persoalan adalah adakah benar mereka berdua ini akan berkahwin?

Namun, perkara tersebut hanyalah berita palsu apabila Iqbal ada memuat naik video klip pendek perbualan di antara DS Vida dan Dato Seri Aliff Syukri.

Dalam perbualan itu, kedua usahawan ini ada mendedahkan bahawa Iqbal akan menamatkan zaman bujangnya tidak lama lagi.

DS Aliff turut berseloroh agar Iqbal disatukan dengan DS Vida. Ini respon ibu kepada pelakon Cik B ini.

“Allah…tak adalah.. Budok cha cha gitu. Kita kena cari orang yang sama dengan kita, separuh abad ini..” balas wanita itu.

Jawapan itu kemudian disahut Aliff yang mengatakan ‘pucuk muda’ seperti Iqbal bukan bermakna dia tidak matang, dan yang tua umurnya semestinya matang dalam kehidupan.

Advertisement

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen suka melihat DS Vida disatukan dengan bekas pembantu peribadinya itu sebagai suami isteri.

Tapi kalau betul pun apa salahnya kan?

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    August 27, 2021 at 9:15 pm

    hmmmmmmm hati hati bida kau dah biasa kena kencing dgn jantan lagi lah jantan muda ..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top