Kacau Gadis Kuat Melatah, Budak Lelaki ‘Koyak’ Pukul Balik Lepas Ditampar

Kehidupan

Kacau Gadis Kuat Melatah, Budak Lelaki ‘Koyak’ Pukul Balik Lepas Ditampar

Sudah menjadi kebiasan masyarakat Malaysia, lagi-lagi yang berbangsa Melayu apabila orang ‘melatah’ sering menjadi bahan orang ramai untuk mengusik kerana suka melihat reaksi si latah.

Bagaimanapun, orang yang melatah ini tidak sedar dengan tindakan yang dilakukan oleh mereka hingga kadang boleh mencederakan orang lain.

Advertisement

Seperti perkongsian seorang gadis di TikTok ini, beliau memuatnaik momen kawannya melatah akibat dikacau oleh seorang budak.

Melihat pada video tersebut, budak lelaki terbabit tiba-tiba menjerit di telinga rakannya dan membuatkan gadis itu menjerit sekaligus memukul muka budak lelaki terbabit.

Kerana tidak berpuas hati dirinya dipukul, budak lelaki terbabit memukul semula muka gadis tersebut hingga membuat dia menahan sakit.

komen tiktok

Meninjau di ruangan komen, rata-rata berasa bengang dengan tindakan budak lelaki memukul gadis itu kembali dan turut bersimpati dengannya kerana tahu dia memukul budak lelaki itu tanpa disengajakan.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending pada pautan di bawah.

azwari
10 bulan lalu

"Upah 'Stylist Please'" - Lelaki Pakai Jenama Mahal Dikecam Sebab Masih Nampak ‘Murah’

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : TikTok

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...