Jual Beli ‘Barang’ Di Tepi Jalan, Mirip Pelawak Popular, Siapakah?

Hiburan

Jual Beli ‘Barang’ Di Tepi Jalan, Mirip Pelawak Popular, Siapakah?

Makin banyak pula isu sensasi melibatkan pelawak di Malaysia pada ketika ini. Semalam, tular di media sosial Twitter apabila sebuah video memaparkan seorang lelaki mirip pelawak terkenal yang dilihat seperti sedang melakukan urusan jual beli ‘barang’ terlarang.

tauke jambu
2 years lalu

Tauke Jambu Nafi Terlibat Kes Bapa Ayam

Advertisement

Menerusi video tersebut, individu tersebut kemudiannya berlari menuju kepada perakam dengan perasaan berang setelah mengetahui bahawa dirinya sedang dirakam.

 

“Woi hang rakam apa?” jeritnya dalam loghat utara sambil meluru keluar daripada kereta jenis Myvi.

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengguna media sosial mula ‘memetik’ nama pelawak tersebut setelah mengecam suara, loghat dan juga bentuk fizikalnya.

Namun, ada juga yang berpendapat video tersebut seperti sudah dirancang dan gimik semata-mata.

KomenSumber : Twitter  

“Rajin pelawak zaman sekarang ni, macam-macam kerja dorang buat. Hari tu sorang jadi tauke ayam. Yang ni tak pasti lagi tauke sayur atau air batu.”  ciap seorang netizen.

Malah, muncul desas-desus yang mengatakan video tersebut sengaja ditularkan untuk tujuan pemasaran semata-mata sebelum individu didakwa mirip pelawak itu mengeluarkan produk terbarunya.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

1 Comment

  1. Anonymous

    August 7, 2021 at 12:53 am

    Utaqha lagi kaa…..?.