“Jijiknya!” – Rakam Video Nak ‘Mengorat’ Anak Saudara, Netizen Kecam Tindakan Lelaki Ini

Kehidupan

“Jijiknya!” – Rakam Video Nak ‘Mengorat’ Anak Saudara, Netizen Kecam Tindakan Lelaki Ini

Adat jika berkumpul ramai-ramai di kampung sempena hari raya, pastinya ada sahaja gelagat sanak saudara yang mencuit hati.

Hubungan silaturrahim juga semakin erat kerana ramai yang berkumpul jadi sesi suai kenal antara adik beradik juga terjalin erat.

Advertisement

Namun, perkongsian seorang lelaki baru-baru ini mengundang kecaman netizen berikutan dia telah meluahkan hasrat untuk ‘mengorat’ anak saudaranya sendiri sambil merakam video di TikTok.

Perkara itu telah menimbulkan perasaan kurang senang dalam kalangan warga maya yang rata-ratanya berasa jijik dengan niat lelaki tersebut yang terang-terangan menyatakan ‘nafsunya’ untuk mengorat anak buahnya sendiri.

twitterSumber : Twitter  

Kata netizen, seorang bapa saudara sepatutnya menganggap anak saudara mereka itu sebagai anak sendiri dan bukannya calon isteri atau suami.

7 bulan lalu

(VIDEO) “Ingatkan Kereta Sewa”- Aeril Zafrel Sebak, Tak Sangka Isteri Hadiahkan Lamborghini Aventador

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...