Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Jangan Tambah Dosa, Kalau Tak Suka Jangan Ikut – Respon Almy Nadia Selepas Dikecam Netizen

Semalam, nama pelakon Datin Almy Nadia kembali hangat diperkatakan selepas seolah-olah menyalahkan netizen yang memaksa beliau untuk kurus sehingga susu badan berkurangan.

Advertisement

Kata netizen, kenapa Almy terlalu kisahkan percakapan orang dan jika betul hendak menurunkan berat badan, amalkanlah diet yang betul ketika berpantang. Jangan meletakkan kesalaha di atas bahu orang lain.

Dihimpit dengan pelbagai sindiran sinis, Almy bertekad untuk tidak lagi berkongsi pemakanan yang diamalkan.

Kongsi salah, tak kongsi salah. Tidak faham kenapa mereka sanggup berdebat? Masing-masing membuat pelbagai kenyataan dan saya turut terpalit sama dosa apabila marah selepas membacanya. Dosa faham?

Almy pada masa yang sama meminta ‘haters’ yang tidak senang dengan perkongsiannya itu supaya tidak lagi mengikutnya di Instagram.

Sumber Berita : BH ONLINE

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

32 Comments

  1. NASIHAT

    January 31, 2019 at 11:22 am

    kita ni dah kahwin jaga je la badan, tak kira la suami tu kata tak kisah kita gemok ke , tak kisah kita besar kalah lori ke, jaga je badan demi kesihatan , anak2 dan juga diri sendiri. Bukan sbb takut suami lari, kalau suami lari sekurang2 nya kita tak rugi apa2. Depa yang rugi sebab TINGGALKAN KITA YANG MELETOP KEBABOM WALAUPUN ANAK BERDERET !!! BEGITUUUUUHHHHHHHHHHH ! COME ON !

  2. Wateva

    January 28, 2019 at 8:17 am

    Bodooooo kerbau ne ?

  3. umairah

    January 26, 2019 at 6:33 pm

    syukur saya tidak bermasalah spt dia

  4. Anonymous

    January 26, 2019 at 2:38 pm

    Tetek xde susu, salahkan org lain. Mkn smpi bdn cam lembu, salahkan org lain. Sedap provoke almy nadia ni, dia punya meroyan..kalah bangsawan kena strok. Haha kisah plak aku kat si sado ni..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top