“Jangan Sesekali Maki, Cakap buruk Pasal Famili Saya” – Mira Beraya Bersama View Chin, Status Instagram Jadi Tumpuan

Kehidupan

“Jangan Sesekali Maki, Cakap buruk Pasal Famili Saya” – Mira Beraya Bersama View Chin, Status Instagram Jadi Tumpuan

Pensohor media sosial dan TikToker, Mira tampil mencuri perhatian netizen apabila dia ada memuat naik video sambutan hari raya bersama keluarganya di kampung.

Apa yang mencuri tumpuan adalah apabila kemunculan usahawan View Chin bersama-sama Mira berpakaian sedondon beraya bersama.

Advertisement

Namun, satu hantaran berasingan Mira menimbulkan tanda tanya apabila dia seolah-olah meluahkan perasaan sedih kerana masih ada yang bercakap buruk dan penat apabila dimaki sesetengah netizen.

Kadang kala rasa penat dengan makian dan cacian, Allah itu sebaik baik perancang. Kalau nak maki dan nak burukkan cukup untuk Mira tapi jangan sesekali maki famili Mira. Orang dah tiada pun disebut-sebut. Berhenti cakap buruk pasal keluarga Mira.

Sebelum ini, Mira didakwa menjadi orang ketiga dalam rumah tangga View Chin bersama isterinya yang dikenali sebagai Ahmoi.

Setelah pendedahan itu, Mira sering kelihatan bersama dengan View Chin seolah-olah sudah bernikah dan membuatkan ramai netizen tertanya-tanya mengenai status hubungan antara kedua-dua mereka.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

daud kim, ayana moon farah lee
3 weeks ago

Youtuber Korea Kontroversi Lancar Tabung Derma Nak Bina Masjid, Ayana Moon & Farah Lee Minta Rakyat Malaysia Jangan Terpedaya

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...