Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

‘Jangan Bising Pulak Aku Pakai Macam Ni’ – Ain Edruce

Ain Edruce Tak Merancang Untuk Dapatkan Zuriat

Sebelum ini dikecam memakai seluar ketika masih dalam tempoh berpantang, pelakon dan pengacara Ain Edruce bagi amaran kepada netizen agar tidak mempersoalkan pemakaiannya lagi.

Advertisement

Ain Edruce memberi amaran tersebut dalam sebuah hantarannya di Instagram pada hari ke-10 dirinya berpantang.

ain edruceSumber : Instagram Ain Edruce  

Tulis pengacara itu secara ringkas di hantaran tersebut,

Pantang day 10. Jangan bising pulak aku pakai macam ni. Bawak baby pegi check hospital je.. pastu aku balik.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce)

Lihat ruangan di komen, rata-rata pengikut Ain meminta supaya dia tidak ambil peduli dengan apa yang dikatakan oleh netizen mengenai pemakaiannya itu dan ada juga yang berkata situasi wanita berpantang selepas bersalin pada masa kini berbeza dengan sebelum ini.

SUMBER : Gempak
PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. Anonymous

    May 31, 2021 at 3:30 pm

    Hhhaha..that why retiz jgn dok display suka2 hati..kau telan lah akibat nak sangat jadi retiz ni..tecit pulak yg meroyan bagai..hhaha

  2. Anonymous

    May 31, 2021 at 3:27 pm

    Kan dah nama ntmya dia sebagai seleberiti..memng dah segala tindak tandok dua akan dlihat atas bawah luar dalam..apolh kau..klu x nak netezen bising tak usahh lahh jahh kau nak jadi retizz ni…adoo fahammmm jah

  3. iman troye

    May 31, 2021 at 1:16 pm

    nie antara retiz yang otak dia kat lutut

  4. Anonymous

    May 31, 2021 at 11:35 am

    Sebab tu lah sbelum post fikir dulu..pintar retiz ni lain sikit…pintar dia bnyak post pasal kebanggaan..riak..post pasal boleh jatuh fitnah..dah netizen tegur..meroyan dia bagai nak semua pengikut dia pun boleh gaduh..kan nama nya selebriti..fikir lahhh sebelum post ok..ditegur netizen pun alangkah indah jika kamu diam saja..x usah lawan ego,x nak kalah bagai.

    • tecit

      May 31, 2021 at 2:56 pm

      ape kate netizen diam sajo. xyah nk mulakan bashing2 kecam2 org. tehehe

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top